De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > De Paddock Modelbouw > Modelbouw - Algemeen en vraagbaak
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Search Today's Posts Mark Forums Read Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 09-01-2006, 12:03
Mario's Avatar
Mario Mario is offline
Eenzaat

Service Broux ?

Zijn jullie daar tevreden over ?
Ik heb er al goede ervaringen mee, maar nu toch ook minder goede.

Twee jaar geleden heb ik daar de volgende bouwdoos gekocht : .
In de doos bleek het decalblad te ontbreken, wat ik hen ook gemaild heb (pas gezien toen ik thuis was). Men antwoordde me dat ze het zouden nabestellen en sindsdien nooit meer iets van gehoord.

In de loop van vorig jaar (in de winter of lente) eens mee teruggegaan (met de mail) en ze excuseerden zich. Er zouden zich e-mailproblemen hebben voorgedaan. Ze zouden het toch nog in orde brengen, maar intussen heb ik er nog steeds niets van gehoord. Het begint wat lang te duren.

Ik wil de winkel in kwestie niet in een kwaad daglicht stellen en vermoedelijk is dit een ongelukkige samenloop van omstandigheden, maar hebben jullie al problemen gehad met nabestellingen bij hen ?
Old 09-01-2006, 15:48
Desmodromic2001 Desmodromic2001 is offline
De Paddock Rookie

Ik denk dat het probleem is dat die decals bijna niet meer te vinden zijn...
Reply With Quote
Old 09-01-2006, 16:12
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Quote:
Originally Posted by Desmodromic2001
Ik denk dat het probleem is dat die decals bijna niet meer te vinden zijn...
Dat zou wel eens heel dicht bij de waarheid kunnen zitten. Ben eens snel op de site van Heller gaan kijken en in de catalogus staat de moto in kwestie niet meer. Misschien kan je hun zelf eens een mailtje sturen via de site?
Reply With Quote
Old 09-01-2006, 16:16
Mario's Avatar
Mario Mario is offline
Eenzaat

Ik was inderdaad aan het overwegen om rechtstreeks met Heller contact op te nemen. Bedankt voor de reacties en bevestiging.
Old 09-01-2006, 18:29
Big attack's Avatar
Big attack Big attack is offline
De Paddock Regular

Ze proberen je wel te helpen, en dat kan inderdaad lang duren.
maar er wordt steeds meer geklaagd over de "invoerders"
Grtzz
Reply With Quote
Old 09-01-2006, 19:03
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

wat ik nog kan toevoegen, is dat ik enkele jaren geleden eens een decalsheet van een Revell model heb nabesteld bij hun en dat het na enkele maanden toch netjes geleverd werd.
Reply With Quote
Old 10-01-2006, 09:42
Wild Goose's Avatar
Wild Goose Wild Goose is offline
De Paddock Regular

Ik heb ooit op de MOMO beurs in Brussel een Sierra RS gekocht + de toebehoren voor een rally uitvoering van Droogmans van te maken.En er mankeert een resin wiel.

Bel daarvoor naar Domino models, want had het bij hun gekocht op de beurs.
Aanvankelijk stonden die me vriendelijk te woord en gingen het ze na leveren.
Tweede keer gebeld daarvoor, dan was het al precies van, eigenlijk kan dat niet enz... Precies of ik het gedaan had.

Resultaat, heb niet meer terug gebeld omdat ik voelde dat ze me niet geloofden. Heb dan ook nooit meer naar de winkel zelf geweest. Laatste betaling die ik daar achtergelaten had was bijna 500 euro. Zoek nu elders wel mijn gading. Spijtige zaak vond ik.

En zo loopt het overal wel eens fout zeker.
Reply With Quote
Old 10-01-2006, 13:05
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Quote:
Originally Posted by Wild Goose
Ik heb ooit op de MOMO beurs in Brussel een Sierra RS gekocht + de toebehoren voor een rally uitvoering van Droogmans van te maken.En er mankeert een resin wiel.
Is dat dan nog opgelost geraakt, of mankeer je het nog altijd? Ik vermoed dat het om een transkit gaat van Renaissance? Misschien ook hun eens rechtstreeks benaderen?

Quote:
Originally Posted by Wild Goose
En zo loopt het overal wel eens fout zeker.
Wellicht, we zijn allemaal maar mensen vrees ik...
Reply With Quote
Old 10-01-2006, 13:20
Pinzie's Avatar
Pinzie Pinzie is offline
De Paddock Regular

Wellicht, we zijn allemaal maar mensen vrees ik...

Ken er toch ook die altijd een varken blijven hoor ;-) ...

Was wel even off-topic :-)
Reply With Quote
Old 15-01-2006, 14:11
Alain's Avatar
Alain Alain is offline
De Paddock Regular

Broux is gelegen op 50 meter van mijn deur, dus voor mij is het makkelijk om even snel binnen te springen. Ik heb absoluut niet te klagen over de service.

Echter, bestellingen plaatsen via mail of telefoon, heb ik in het verleden ook al eens gedaan bij hun en toen woonde ik nog in A'pen. De gewenste resultaten en leveringen bleven toen uit. Om zeker te zijn, kan je best naar de winkel zelf gaan. Voor mij is dat makkelijk praten natuurlijk maar ik kan me voorstellen dat sommigen echt geen zin hebben om daar een uur voor te rijden.

Probleem zit hem hier denk ik. Wanneer je een bestelling plaatst bij Broux, vul je een formulier in ( of zij doen dat voor je ) met daarop alle gegevens die je overneemt uit de desbetreffende catalogus. Je kan zeker zijn dat je bestelling en je gegevens dan ook ingevoerd worden. Wanneer je dit per telefoon of mail doet, denk ik dat de kans bestaat dat de persoon in kwestie het vergeet op te volgen en dan kan je natuurlijk lang wachten op je bestelling.

Ik zal eens een mail sturen met de vraag om dat formulier eens in printable version op hun site te zetten. Op die manier kan iedereen het invullen, afdrukken en vervolgens faxen, mailen of opsturen. Op die manier denk ik alleszins dat de kans vergroot om je bestelling daadwerkelijk aan te krijgen.

Dit is wat ik denk dat er mogelijk misloopt, persoonlijk heb ik allerminst te klagen
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Thread Tools
Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules