|
|
||||
|
||||
Vraag 3 en 4
Moeilijkheidsgraad : 1 Punten per goed antwoord : 1 Vraag 3 :
Vraag 4 :
Antwoorden moeten binnen zijn bij guy.golsteyn@telenet.be vóór de START van de GP van Maleisië op 19 maart 2006. Gelieve ook uw deelnemingsnummer te vermelden in de titel van uw antwoord-email, dat maakt het voor ons een stuk overzichtelijker. Bedankt hiervoor! En vooral : veel succes aan iedereen!!!! |
|
|||
|
|||
Yoepie, eindelijk de volgende vragen. Nu weet ik al wat doen vandaag. Eerst de foto's van Eran van gisteren nog online zetten enzo en dan zal ik er eens aan beginnen.
Thanks! Mvg... |
|
|||
|
|||
Sennake, ik heb nog steeds geen bevestiging gekregen van mijn antwoord op de vorige vragen en dus ook nog geen deelnemersnummer. Dank u.
Mvg... Last edited by Thomaske; 15-01-2006 at 16:27. |
|
||||
|
||||
@Sennake
Idem voor mijn antwoorden en deelnemingsnummer Thx alvast! |
|
|||
|
|||
Vraagske bij n°4: Is het de volledige equipe die gevraagd wordt??
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
mja, maar de helm is niet zichtbaar
nu ja, t zal op een andere manier wel duidelijk worden zeker?
|
||||
|
||||
Heb mijn antwoorden verstuurd. Ik had ze al een tijdje klaar liggen, maar wilde ze toch nog eerst een keer checken.
|
|
||||
|
||||
en hop, die van mij ook.
|
|
||||
|
||||
En die van mij zouden ook opgestuurd moeten zijn.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|