|
|
|||
|
|||
rallycross Mitsubishi Lancer EVO 6 van Eivind Opland
Dit is de Mitsubishi Lancer EVO 6 van Eivind Opland.Het is een kit van Tamiya met renaissance spoiler op schaal 1/24.De spatborden zij voor als achteraaén lichtjes verbreed zoals op de echte.De rolkooi is aangepast,de ophanging en het stuur is rechts geplaatst.
http://forum.depaddock.eu/attachment.php?attachmentid=15302&stc=1&d=12568991 27 http://forum.depaddock.eu/attachment.php?attachmentid=15304&stc=1&d=12568991 27 Last edited by Guest; 30-10-2009 at 12:40. |
|
|||
|
|||
mitsu evo 6
Er zit een fout op mijn model .Wie vind het???Er is echter geen prijs te winnen,alleen de dames kunnen een kus krijgen.i
|
|
||||
|
||||
Op de voorste bumper moet er een tweede decal van die 1 ??
|
|
|||
|
|||
De Continental-decal moet met geel omrand zijn.En heeft de echte geen andere voorbumper??
|
|
||||
|
||||
Waarom heeft een rallycross wagen achterruit-verwarming?
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
De gele omranding zieje niet op de foto,de bumper is OK,achteruitverwarming inderdaad dat heeft een rallycrosswagen niet,maar dit is het toch niet wat we zoeken
|
|
||||
|
||||
2 opties:
A. Er zitten geen gordels in... maar dat zal het wel niet zijn. B. De titel zegt "Mitsubishi Lancer EVO6", terwijl er Carisma GT opstaat aan de zijkant... Nu goed, de Carisma GT is wel een Lancer EVO6 natuurlijk, maar het hangt ervan af in welk land, of voor welke rijder die ingezet werd natuurlijk. Denk maar aan Makinen met de EVO6 en Loix met de Carisma GT. |
|
||||
|
||||
Ik zie wel gordels zitten
denk ook het carisma gt |
|
||||
|
||||
Ik denk dat een Rallycross-wagen remlichten moet hebben achter de achterruit...
|
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|