|
|
||||
|
||||
Bij het maken van eigen decals loopt de inkt uit..
Hallo,
Enkele weken geleden kocht ik transparant papier om eigen decals op te printen. Na het afprinten en 24 u laten drogen begon ik met de eerste laag Micro Scale decal film. Vanavond schilderde ik de 2e laag (tip van Sennake in een andere thread). Nu zie ik dat de rode inkt begint uit te lopen. Hieronder de boosdoeners. Iemand een idee hoe dat komt en wat ik kan doen om het te voorkomen? |
|
||||
|
||||
Heb dit ook nog voor gehad... De tweede laag is de boosdoener. best langer laten drogen dan 24 u en zeker niet te dik smeren. Dat zijn twee fouten die ik gemaakt heb in het produceren van decals...
Ik seal ze trouwens met vernisspuitbus, moet je niet over wrijven en kans op uitlopen is kleiner...
|
||||
|
||||
Volgens mij ook al het feit dat je ze met een penseel schildert ... een airbrush is op dat gebied veel veiliger en kan ook voor dunnere lagen zorgen zonder dat je de onderliggende laag aanraakt.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Kan je mij eens zeggen met welke vernisspuitbus je werkt. |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|