|
|
||||
|
||||
Oplossingen vraag 11 en 12
Hier zijn de oplossingen van vraag 11 en 12 : Vraag 11 :
Tip : Oplossing : “winkelangst” is een anagram van Watkins Glen… de rest moest je dan zelf uitvissen natuurlijk… De originele, onbewerkte foto van deze vraag zag er trouwens zo uit : Behalve een kleine lapsus van Kulgan die 1964 antwoordde ipv 1966, wist iedereen deze vragen correct te beantwoorden. Proficiat! Vraag 12 :
Tip : Oplossing : “kwartjesactie” is een anagram van Jackie Stewart, en de rest van de puzzel moest je weer zelf oplossen… De originele, onbewerkte foto van deze vraag zag er trouwens zo uit : En hier scoorden jullie zo mogelijk nog beter: helemaal foutloos over de ganse lijn! Good job!! Dit levert dus de volgende tussenstand op :
In elk geval proficiat aan alle deelnemers, en op naar vraag 13 en 14! Je kan de tussenstand overigens HIER nog eens op je gemak bekijken. En laat de straffe verhalen en nabeschouwingen nu maar komen |
|
||||
|
||||
Raar ... nu was ik er zeker van dat ik die antwoorden had doorgestuurd. Effe checken in de mails.
|
|
||||
|
||||
Laat maar : ik heb de antwoorden thuis gezocht, naar mijn werk verzonden en vergeten door te sturen
|
|
||||
|
||||
Ik heb ze ook vergeten op te zoeken en op te sturen...
|
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|