|
|
||||
|
||||
Vraag 19 en 20
Moeilijkheidsgraad : 2 Punten per goed antwoord : 2 Vraag 19 :
Tip : Vraag 20 :
Tip : Antwoorden moeten binnen zijn bij guy.golsteyn@telenet.be vóór de start van de GP van Groot Brittannië, op 21 juni 2009. Graag trekken we de aandacht op de vorm van de titel van je antwoord-email. Om het ons een beetje gemakkelijker te maken zouden we het erg op prijs stellen als je het format gebruikt dat ook in het reglement van de online quiz 2009 vermeld staat. In de titel van je antwoord-email zet je dus dit : DePaddock Online Quiz 2009 - vraag ... en ... - deelnemer nr ... Uiteraard vul je de toepasselijke vragennummers en jouw deelnemingsnummer in. Bedankt alvast hiervoor! En vooral : veel succes aan iedereen!!!! Last edited by Sennake; 17-05-2009 at 21:19. |
|
||||
|
||||
puntje puntje puntje
Als 'groene' en 'op achtervolgen aangewezen' deelnemer heb ik een vraagsken : Het aantal puntjes PER DEEL, komt dit overeen met het aantal letters of is dit gewoon 'uit de losse pols' ? Anders zal ik -denk ik- de naam volledig door elkaar moeten halen (en zelfs dan nog ???)
Regards, 555 Last edited by HF_INTEGRALE; 17-05-2009 at 12:05. |
|
||||
|
||||
Dit puntjes komen precies overeen met de naamgeving. Als je bijvoorbeeld dit hebt:"....... ..." dan moet het antwoord beginnen met een tekenreeks van 7 karakters gevolgd door een tekenreeks van 3 karakters. In dit voorbeeld zou dat "Mclaren m23" kunnen zijn.
|
||||
|
||||
De aantrekkelijkheid van de tips gaat erop achteruit
|
|
||||
|
||||
De originaliteit van de commentaren ook
Wat betreft de puntjes waarover HF_INTEGRALE het had: hij had wel degelijk een punt want ik had er een tekort gezet. De juiste puntencombinatie moet dus zijn ... ...... ........ ... (3-6-8-3 dus). Ter mijner verdediging: ik heb deze vraag opgesteld (en het aantal letters geteld) bij 38,5° koorts, want zoals sommigen al wel gehoord hadden was ik vrijdag serieus ziek (Mexicaanse of Belgische griep)... Maar goed, "les excuses sont faites pour s'en servir" en het had niet mogen gebeuren dus. Gelukkig dat Marcus me erop attent maakte, waarvoor dank! Overigens is het antwoord van Tim op zijn vraag geheel correct, daar verandert niets aan... |
|
||||
|
||||
Reglement
Quote:
Hopelijk (waarschijnlijk) reeds ietske beter ? Regards, 555 |
|
||||
|
||||
Quote:
Maar nu vraag ik me af of de volgorde van de groepen met puntjes (3-6-8-3) wel logisch is gezien de naam van de wagen? (Misschien iets te koortsachtig gecorrigeerd?? ).
|
||||
|
||||
Quote:
|
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|