|
|
||||
|
||||
Ferrari F40GTE - Le Mans 1995 - Tamiya + Scale Designs - 1/24
Ik ben nog nooit zo blij geweest dat een bouw van een model klaar is als met deze Ferrari. Ik zou hem trouwens aan niemand aanbevelen, want het is niets dan een bron van ergernis. Geen enkel onderdeel past, de meeste onderdelen moet je trouwens zelf vervaardigen, en op het einde heb je een model dat helemaal niet de realiteit benadert. In de categorie "don't try this at home" dus.
Enfin, hij is klaar en ik ga er verder geen woorden meer aan vuil maken. Het is mijn 'februari' model geworden, dus ik loop nog wat achterstand op het schema op ook. Maar de modellen voor maart en april zijn al vrij ver gevorderd. Omdat het een Hurricane en een Tomcat betreft zal ik jullie er hier trouwens niet mee lastig vallen De WIP-thread kan je hier vinden. De foto's van de afgewerkte model ben ik jullie nog wel schuldig: Last edited by Sennake; 12-03-2012 at 21:06. |
|
||||
|
||||
En nog eens 5 foto's om het af te leren:
Tot de volgende! |
|
||||
|
||||
Moeilijke kit die na een hoop werk toch nog zeer netjes geworden is.
Ik heb echter wel 1 opmerking. Ik ben niet zo thuis in circuitwagens maar die vinnen op de achterzijde, horen die niet open te zijn?
|
||||
|
||||
Mij mag je hier zeker en vast wel mee lastigvallen, als liefhebber van militaire modelbouw. Ben zeer nieuwsgierig naar deze 2 builds...
|
||||
|
||||
Ja en neen. Het zijn wel koelopeningen, maar als je de Ferrari van schuin vooraan of van opzij bekijkt, zie je effectief vinnen zitten die in de koetswerkkleur gespoten zijn. Als je echter van schuin achteraan kijkt (zoals je terecht laat zien op de foto) kan je de smalle koelopeningen zien zitten. Maar omdat het hier een (dikke) resin body betreft zag ik het niet zitten om te proberen ze open te snijden. Wat ik echter wel kan doen (en ook ga doen) is de zijkanten van de sleuven inkleuren met matzwart. Bedankt voor de tip
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
Nee serieus: Ik vind dat hij net wel de realitiet benadert. Je hebt er je handen meer dan mee vol gehad en volgehouden, en dat zie je dan ook aan het resultaat. Ik persoonlijk vind hem zeer geslaagd en en realistisch overkomen. Dus knap werk Guy.
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Ondanks dat de kit niet helemaal volgens jou plan in elkaar ging moet ik zeggen dat jij je er blijkbaar niets van hebt aangetrokken. Een zeer mooi resultaat mogen we wel weer stellen.
Eric |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|