De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > De Paddock Modelbouw > Modelbouw - Algemeen en vraagbaak
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Search Today's Posts Mark Forums Read Links

Reply
 
Thread Tools Rate Thread
  #1  
Old 28-07-2002, 11:33
HHugo's Avatar
HHugo HHugo is offline
Moderator
 
Join Date: Jan 2002
Location: Dadizele
Posts: 1,588
die japanners toch...

Enkele foto's van een klein fantasietje van een of ander twisted japannertje







dat is dus wel degelijk de 1:20 F1-2000 van Tamiya, maar de arme kerel was blijkbaar doorheen zijn voorraadje rode verf...
Reply With Quote
  #2  
Old 28-07-2002, 11:50
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator
 
Join Date: May 2001
Location: Laakdal
Posts: 13,718
Ik weet zeker dat sponsor Marlboro dit wel zou zien zitten, maar Ferrari zelf daarentegen...
__________________

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
  #3  
Old 28-07-2002, 12:05
HHugo's Avatar
HHugo HHugo is offline
Moderator
 
Join Date: Jan 2002
Location: Dadizele
Posts: 1,588
Nog zo eentje:






kwist niet dat ze in 1991 ook al met de F1 2000 rondreden. zo zie je maar, een mens leert altijd bij

Last edited by HHugo; 28-07-2002 at 12:20.
Reply With Quote
  #4  
Old 28-07-2002, 12:08
Finish's Avatar
Finish Finish is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: May 2001
Location: Hier nach links, zwei Straßen nach rechts und dann immer geradeaus !
Posts: 4,889
Die man had mogelijk een overschot aan F2000 modelletjes liggen, en als je dan nog wat stickers over hebt....
__________________
ah. daar zit die reply-knop dus.
Reply With Quote
  #5  
Old 28-07-2002, 12:32
TiBo's Avatar
TiBo TiBo is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: May 2001
Location: De Metropool
Posts: 1,609
Deze laatste is echt wel compleet retro.

De voor- en achtervleugel zij "old-school". Er staat nergens een antenne op de wagen, er staan sliks onder, ...

Je zou kunnen denken dat de vleugel redelijk recent is, maar het concept van die "delta-vleugels" werd voor het eerst toegepast op de 312 B3 en later op de T, T2, T3, T4, T5 en 126.
Ook de designers gaan dus al eens 'back to the roots'. De schoorstenen van Newey op de McLaren stonden vroeger al eens op de Tyrell.
__________________
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools
Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 03:35.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.