|
|
||||
|
||||
BMW FW24 - update 26-1-04
Waar modelbouwbeurzen goed voor zijn ... je kunt eens een hele dag verderwerken !!! De motor is af, enkel nog 2 hittesensoren op de uitlaten, heel 't boelk (body) vernissen en dan nog afwerken ...
To be continued ...
modeleeklo Last edited by kevjef; 26-01-2004 at 23:33. |
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit, welke carbon decals heb je gebruikt?
|
|
||||
|
||||
carbon decals
Quote:
1 stuk 1/24 - ST27-FP002 carbon decal A (S = small) 1 stuk 1/20 - ST27-FP002 carbon decal A (M = medium) Velletjes van 13 x 18 En alles is opgebruikt, er kruipt enorm veel werk in ...
|
||||
|
||||
Wat ik van hier kan zien is zeker niet verkeerd! Maar kan het dat de luchtinlaat, niet helemaal 'perfect' uitgelijnd staat, of is't een krak in de foto - moeilijk te zien van hier
|
|
||||
|
||||
ziet er al goed uit
|
|
||||
|
||||
ziet er goed uit, op die neus na
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
krak in foto
Quote:
modeleeklo Last edited by kevjef; 16-01-2004 at 19:43. |
|
||||
|
||||
neus
Quote:
|
||||
|
||||
Huudo bedoelt de 2 helften (linker en rechter) van de cockpit die niet precies passen tegen elkaar, omdat er precies een kleine verschuiving zit ter hoogte van de luchthapper (boven de piloot op foto 6). .
|
|
||||
|
||||
aha ...
Quote:
|
||||
|
||||
Re: aha ...
Quote:
Immers, uit de modellen in wedstrijd moet de beste gekozen worden, en dat is altijd die met de minste fouten. Het perfecte model moet ik toch nog voor de eerste keer tegenkomen hoor. |
|
||||
|
||||
Amaai dat ziet er al heel mooi uit! Die "kevlar" decals zien er heel sjiek uit. Misschien dat ik me dat ook eens moet aanschaffen. Ik ben iemand die bouwt "straight out the box", maar als ik dat zo zie, dan begint het toch een beetje te kriebelen om ook es zoiets te proberen. Gewoon uit 'kurieuzeneuzigheid', hoeveel kosten ongeveer ruwweg die kevlar decals?
Aerogi |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
kostprijs decals