|
|
||||
|
||||
World Series 2003 schaalmodellen
Voor die het moest intreseren, van al de wagens van het WS veld van 2004 zijn schaalmodelen gemaakt!
Ze zijn te bestellen bij een Franse shop, de naam ben ik kwijt. Maar als er geïntreseerden zijn, dan informeer ik me wel. Hier de twee wagens van KTR: Paul Edwards Felix Portiero De wagens zijn zeer gedetailleerd afgewerkt! Last edited by Mr.Dallara; 21-03-2004 at 02:05. |
|
||||
|
||||
Op welke schaal zijn deze modellen? 1/43
En wat is de kostprijs? Ze zien er in ieder geval mooi uit. |
|
||||
|
||||
Ze lijken mij wat groot om 1/43 te zijn. Eerder 1/12 of zelfs 1/8 denk ik... Maar ik doe maar een schatting op basis van de toppekes van de vitrinekast hoor...
|
|
||||
|
||||
Quote:
De kostprijs: daar kan ik ook niet op antwoorden. Maar ik zal proberen om een antwoord te geve op jullie vragen, als ik de volgende keer in de workshop van KTR ben zal ik zeker eens kijken naar de schaal, en zal ik ook eens navragen of ze weten wat de prijs is. Ik zal dan ook de naam van de (Franse) fabrikant eens onthouden, misschien heeft die een site met wat info... |
|
||||
|
||||
Echt een heel mooie auto.
Zou echt mooi staan op de kast bij mij thuis. |
|
||||
|
||||
Ik heb daarstrak de schaalmodellen eens goed bekeken.
En kan jullie daardoor zeggen dat ze gemaakt zijn door het Franse Everfel (info @ everfel.com ( +33 02 409 01321) voor de geïntereseerden... |
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|