|
|
||||
|
||||
Hoe ziet jullie werkplek eruit?
'k weet niet of we dit hier al gehad hebben, maar 't is altijd wel leuk om eens te zien van elkaar waar we 'plekken' en hoe we ingericht zijn. Sennake heeft eerder al wel eens foto's gepost, maar misschien dat we dat hier kunnen groeperen.
Ik begin! Thuis heb ik me een eigen kamertje kunnen inrichten, en dat helpt wel natuurlijk. De tafel staat vlak onder een dakvenster. Natuurlijk licht is zowat het belangrijkste, zeker bij het dry-brushen enz. Verfjes in een aparte lade, gereedschap in een andere enz. De Mclaren poster muur... niets om fier op te zijn dezer dagen... 2/3de van de voorraad en wat boeken als referentiemateriaal De vitrinekast met erboven de eigenhandig gespoten helm Tot slot, het Ayrton Senna muurtje. En wie nu nog niet weet voor welk F1 ik supporter, heeft niet goed gekeken |
|
||||
|
||||
die poster van Senna (laatste foto, links onderaan) hangt boven men bed
|
|||
|
|||
Interesante werkplaats hoor. Echt goed ingericht zo met die posters en vitrinekast
|
|
||||
|
||||
Die vlag is dat om je handen af te kuisen als er verf aanhangt?
|
|||
|
|||
Quote:
Dit jaar is het geen gadget om trots op te zijn. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Mijn werkplek ziet er "pretty basic" uit, als volgt dus :
|
|
||||
|
||||
Re: Hoe ziet jullie werkplek eruit?
Quote:
|
|
|||
|
|||
@ Sennake: ook mooie ruimte.
Aparte verfspuitruimte achterin gemaakt? |
|
||||
|
||||
Quote:
Voorlopig gebruik ik de garage als "spuitlokaal"... |
|
||||
|
||||
Voor de nieuwelingen die mijn "natuurlijke entourage" nog niet gezien hadden :
Mijn showkastjes : |
|
||||
|
||||
En mijn "stock" :
Last edited by Sennake; 13-04-2004 at 18:29. |
|
||||
|
||||
M'n werkplek, met m'n pc voor mijn neus om constant m'n referentiemateriaal te kunnen checken:
M'n voorraad: Vitrine heb ik niet, voorlopig vliegt al het gebouwde terug in z'n doos en in een schuif. *edit* ik denk dat die drie dozen links bovenaan standaard zijn bij elke Mclaren-fan/modelbouwer, nietwaar Huudo? (en ik ben zeker dat ze ook wel ergens tussen Sennakes voorraad verscholen zitten) Last edited by HHugo; 13-04-2004 at 19:08. |
|
|||
|
|||
Amai Sennake je modelbouwruimte is gewoon weg fantastisch zeker de vitrinekasten
|
|
|||
|
|||
Wanneer is museum ''Sennake'' allemaal geopend
|
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|