|
|
||||
|
||||
Vraag 3 en 4
Ik zal mijn eigen kalender wat beter in het oog moeten houden percies, want de vragen hadden al sinds 15 januari online moeten staan
Nu, gezien de deadline van 20 maart zal niemand echt in tijdsnood komen vermoed ik? Vanavond staan de vragen dus online |
|
||||
|
||||
Zoals beloofd, zijn we er hier mee. Weer geen al te moeilijke vragen, zodat iedereen de smaak van het quizzen goed vasthoudt Moeilijkheidsgraad : 1 Punten per goed antwoord : 1 Vraag 3 : [list=1][*]Wie zit er achter het stuur in deze wagen?[*]Om welke race gaat het hier?[*]In welk jaar speelt dit zich af?[*]Wat is de naam van de wagen (merk + type)?[*]Wat was het behaalde resultaat in deze race?[/list=1] Vraag 4 : [list=1][*]Welke ex F1-piloot reed (samen met 2 andere piloten) in deze wagen (hij zit hier NIET aan het stuur)?[*]Om welke race gaat het hier?[*]In welk jaar speelt dit zich af?[*]Wat is de naam van de wagen (merk + type)?[*]Wat was het behaalde resultaat in deze race?[/list=1] Antwoorden moeten binnen zijn bij guy.golsteyn@pandora.be vóór de START van de GP van Maleisië op 20 maart 2005. En vooral : veel succes aan iedereen!!!! |
|
||||
|
||||
Tiens, tiens. Nog niemand iets gepost in deze thread. Allez, 'k zal de eerste dan maar zijn zeker. Enfin, nu dat ik 1 en 2 opgelost heb, maar ineens ook 3 en 4 gedaan. En aangezien ik geen wandelende bib ben, toch ook hier weer wat "buitenverstands-opzoekwerk" moeten doen.
Nu ben ik weer een kleine maand gerust |
|
||||
|
||||
pff tijd geneog juist 1&2 binnengestuurd
|
||||
|
||||
Tijd om mijn antwoorden te versturen . Vwala, ze zijn weg
|
|
||||
|
||||
Mijn antwoorden zijn ook eens verstuurd.
|
|
||||
|
||||
Mijn ook just
|