|
|
||||
|
||||
Vraag 17 en 18
Moeilijkheidsgraad : 2 Punten per goed antwoord : 2 Vraag 17 :
Tip : de co noemt “Helium”, maar hoe heet de piloot?? Vraag 18 :
Tip : alhoewel je de concurrenten achter hem moeilijk schrale prooien kan noemen, is deze piloot hier het snelst uit de startblokken. Antwoorden moeten binnen zijn bij guy.golsteyn@pandora.be vóór de START van de GP van USA op 19 juni 2005. Gelieve ook uw deelnemingsnummer te vermelden in de titel van uw antwoord-email, dat maakt het voor ons een stuk overzichtelijker. Bedankt hiervoor! En vooral : veel succes aan iedereen!!!! |
|
||||
|
||||
Miljaar. Weeral een rally-vraag Ik ga daar al eens achter zoeken. Vraag 18 is dan weer een stukje makkelijker.
|
|
||||
|
||||
Laat die rally vragen maar blijven komen . De categorie van vraag 18 is mij totaal onbekend maar kzal em wel vinden
|
||||
|
||||
vraag 18 heb ik al, die rally-vraag zal iets anders zijn
|
|||
|
|||
Voila binnen.
|
|
||||
|
||||
Vragen 11 tot en met 18 zijn ook opgestuurd .
|
|
|||
|
|||
Ik heb met deze vragen toch wel wat moeilijkheden hoor. Het zal ook wel komen omdat ik niet echt zoveel weet wat er voor mijn autosport tijd geweest is buiten de belangrijkste dingen. Toch doe ik mijn best om ook deze vragen op te sturen.
Vraagje aan Sennake, kan je me zeggen welke antwoorden ik nog moet binnenleveren? Mvg |
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
Je moet nog antwoorden op vragen 11/12, 13/14, 15/16 en 17/18. |
|
|||
|
|||
Hartelijk dank Sennake
Mvg |
|
||||
|
||||
Voor alle zekerheid alles maar binnengestuurd ...
|
|
||||
|
||||
antwoorden zijn binnen - niet meer tijd gebruikt dan dat ik mezelf had gegeven. (zelfs nog wat over). Ben eens benieuwd.
|
|
||||
|
||||
kvonnet ni zo moeilijk (als het juist is he) vraag 17 toch een beke twijfel.
|