|
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
|
|
||||
|
||||
We zijn niet te beroerd om toe te geven dat we al eens een fout maken (wie zonder zonde is, werpe... enz)
Daarom deze rechtzetting : meerdere quizzers hebben me de opmerking gestuurd dat de wagen van vraag 23 zodanig snel gaat dat hij er misschien wel met meer dan één snee vandoor gaat... Daarom dat de tip eigenlijk zou moeten luiden : Amai, deze wagen gaat er nogal met snee's vandoor!! |
|
||||
|
||||
nu klopt mijn zaak helemaal
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ik voel mij in het geheel niet aangesproken ......toch niet deze keer |
|
||||
|
||||
Quote:
Lap, nu heb ik voor niks de afdeling Burgerlijke Stand van dorp X in land Y lastig gevallen om de enige echte juiste schrijfwijze te kennen |
|
||||
|
||||
Is het nog steeds mogelijk om mee te doen?
Rally is niet mijn sterkste kant, maar F1 wil ik wel nog van bijleren |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat van het niet geven van tips kan ik beamen Heb de foto wel niet gepost, maar een link naar dit topic (zo maak ik in de vlucht wat reclame) |
|
||||
|
||||
Quote:
Voor de overwinning kom je waarschijnlijk niet meer in aanmerking maar dat is dan voor volgend jaar. |
|
||||
|
||||
Thanx Werner, al heb ik daar niet veel hoop op, aangezien de rally foto's echt wel f*cking moeilijk zijn. Zelfs mijn vader (die al 30-40 jaar de auto- en motorsport volgt en bijna alles weet van auto's) zelfs moeilijkheden had met het merk te onderscheiden.
Maar intussen zijn mijn antwoorden verstuurd. |
|
||||
|
||||
Welkom aan IVY440 !
Beter laat dan nooit ! Zet de koffie maar klaar voor de lange slapeloze nachten ... |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|