|
|
||||
|
||||
Oplossingen vraag 23 en 24
Hier zijn de oplossingen van vraag 23 en 24 : Vraag 23 :
Tip : amai, deze wagen gaat er nogal met snee vandoor!! Oplossing : “snee vandoor” is een anagram van Ove Anderson. Deze tip werd later aangepast in : amai, deze wagen gaat er nogal met snee’s vandoor!! Oplossing : “snee’s vandoor” is een anagram van Ove Andersson. Beide schrijfwijzen werden goedgerekend. Vooral foutieve jaartallen hier, maar ook weer jammerlijke typfouten : “Toyota Celica 200 GT” is nu eenmaal niet hetzelfde als “Toyota Celica 2000GT”, ook al veronderstel ik dat deze deelnemer het juiste antwoord wel wist. En hoewel “Toyota Celica” volstond als antwoord, kunnen we “Toyota Celica 1600GT” niet goed rekenen. Het reglement is hierin zeer duidelijk, streng maar rechtvaardig. Tenslotte vonden we “Quick en Flupke” een erg origineel antwoord, hoewel uiteraard foutief… De originele, onbewerkte foto van deze vraag zag er trouwens zo uit : Vraag 24 :
Tip : Cadillac en Lincoln gaan niet tussen de F1-deelnemers zitten, maar deze racewagen wel, al is hij ook niet alledaags!! Oplossing : “Lincoln gaan niet” is een anagram van Nanni Galli - Tecno. Ook hier weer jammerlijke typfouten. “Brand Hatch” ipv “Brands Hatch”, en “Tecno T123” ipv “Tecno P123” zijn maar 1 karakter verwijderd van het correcte antwoord, toch moeten we ook hier streng zijn. Sorry jongens… De originele, onbewerkte foto van deze vraag zag er trouwens zo uit : Dit levert dus de volgende tussenstand op :
In elk geval proficiat aan alle deelnemers, en op naar vraag 25 en 26! Je kan de tussenstand overigens HIER nog eens op je gemak bekijken. En laat de straffe verhalen en nabeschouwingen nu maar komen |
|
||||
|
||||
Alles juist en de top 10 binnen!
Rally was parate kennis, onmiddelijk de Toyota herkend (de Belgische platen zaten er op omdat TTE toen in Brussel gevestigd was, voor naar Keulen te verhuizen). Dan de Griekse omgeving, het resultaat was snel gevonden. De F1 kon ik de naam van de piloot nog lezen en Brands Hatch was duidelijk te herkennen. Beetje zoekwerk en dat was het.
|
||||
|
||||
Beetje gezocht ... fotooke van Celica gevonden ... binnengestuurd ... Yes, alles juist ... qué ? ... 2de plaats kwijt ? ... effe checken ... §"&}$µ#ç ... Corolla binnengestuurd ... |
|
||||
|
||||
Galli was een gemakkelijke. Ik herkende het direct aan zijn helm. Dan even de goede website erbij en dan wist ik het team en de GP's en dan was het gewoon zoeken op nummer
Rally is toch te moeilijk voor mij (toch die van vroeger) |
|
||||
|
||||
Hoe met punten smossen in 1 easy lesson...
Schrijf TA123 ipv PA123, ook al staat er in het klad PA123. |
|
||||
|
||||
Quote:
In mijn mail is dit op de een of andere manier (vraag 25 ??) een eigen leven beginnen leiden, Toyota Corolla 2000 GT dus. Ik heb de indruk dat dit gewoon lekkerder bekt ... |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|