|
|
||||
|
||||
aiai, ik heb er fameus met de pet naar gesmeten precies
|
|
||||
|
||||
Quote:
dat is ook waar ik op hoop, het foutje van Guy, maar die zijn arsenaal aan info over alles wat met autosport heeft te maken is onuitputtelijk vrees ik. Maar we geven niet, mijn waterdamp blijft koken. Hoop doet leven, zong Will Tura ooit dus dat zullen we maar doen dan hé Jan. Maar jij mag ook nog een foutje maken hoor!! |
|
||||
|
||||
Waarom zoveel quizzers afhaken? De 'einde vakantie - begin school- en werkjaar' periode zal er wel iets mee te maken hebben.
Maar de moeilijkheidsgraad van de laatste vragen is naturlijk ook gestegen. Tot nu toe kon je de meeste vragen met enkele minuten googlen wel oplossen. Ik denk dat zelfs een complete autosportleek met de hulp van Google behoorlijk wat punten bij elkaar kon sprokkelen. Bij de laatste vragen is dat niet meer het geval en moet je toch al over een zekere autosportbagage beschikken om te weten in welke richting je moet zoeken. Nu, mij hoor je niet klagen. De quiz mag op het eind wel wat moeilijker zijn. |
|
||||
|
||||
Sennake,
kan je mijn antwoorden van vraag 29 nog eens nakijken? Je hebt een fout aangerekend waar ik volgens mij BMW 318i als antwoord heb opgegeven. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
|