|
|
||||
|
||||
Ronde van Vlaanderen 2006
Navigatierit - Regelmatigheidsrally - Rittensport.
Dadizele - Zaterdag 4 maart 2006. Inrichters: Autostal Hemicuda. Meer info vind je terug hierover op www.hemicuda.be |
|
||||
|
||||
Mijn gelegenheids(co-)piloot en ik hebben besloten deel te nemen aan deze wedstrijd. Welke paddockers maken de verplaatsing nog ????
|
|
|||
|
|||
Wij zullen niet van de partij zijn vanwege andere verplichtingen. Welliswaar in dezelfde sector. Misschien later daarover meer...
Alleszins veel succes... C U |
|
||||
|
||||
Zonde Pascal ! Was tof geweest je nog eens te ontmoeten.
|
|
||||
|
||||
zelfde reden als pascal. Misschien ontmoet je ons wel, maar dan denk ik dat je ver uit de richting zit
|
||||
|
||||
Hehe Raceboy, das net niet de bedoeling... Thx voor het vertrouwen ;-). Amuseer jullie maar alvast, zullen wij ook doen !
|
|
||||
|
||||
Zal er niet bijzijn. Zelfde reden als Pascal.
|
|
||||
|
||||
Zal er ook niet bijzijn, zelfde reden als Werner, of was 't Pascal, of Raceboy misschien......of zou 't Sennake geweest zijn?
|
|
||||
|
||||
Tot mijn grote spijt heb ikzelf ook de handdoek al moeten gooien voor de start (( . Keek er echt naar uit om samen met Fordje aan deze rit deel te nemen, en vooral veel van hem bij te leren ivm navigeren! Gezondheidsproblemen laten me niet toe de start te nemen, even andere prioriteiten dus ...
|
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|