![]() |
|
#1
|
||||
|
||||
Belcar 2006, de kleine nieuwtjes
Klein nieuws rondom de Belcar
![]() In de Autosport van deze week lezen we dat de Engelsman Ed Pead, ooit actief in de Britse Cliocup, dit jaar graag wil deelnemen aan de 24 uur van Zolder met de 996 van Gabriel Racing. Wellicht staat er nog een tweede Zolderse Belcarrace op zijn programma. De eerste test met de 996 (was het de cup-versie?) heeft hij reeds gehad tijdens de launch op Zolder. Veel racen zal Pead niet doen dit jaar, zijn werk zal dit jaar liggen in het management van het engelse Mardi Gras team. Actief in de Clio's ![]()
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#2
|
||||
|
||||
Even over het strafgewicht voor de volgende race:
GLPK C5-R 40kg SRT C5-R 30kg Eurotech LM600 20kg Als GLPK alle wedstrijden wint tot de 24uren zolder zullen ze met het maximum strafgewicht van 150kg aan de start komen. Neem nu dat SRT tot 24uren Zolder telkens tweede eindigt, dan zullen zij aan de start komen met zo'n 120kg lood... Indien RACB tegen dan de reglementen ivm de beperkingen van de Biturbo/GT2-R Porsches en andere bolides heeft herbekeken dan zouden we wel een véél kleinder verschil krijgen tussen onze Belcar KLasse 1 Topwagens. Normaal gezien zou tegen dan ook de Marcos LM600 van Eurotech hun nieuwe motor allang in orde zijn! Worden de Marcos LM600's infeite ook benadeeld met het huidige Belcar reglement? |
#3
|
|||
|
|||
Quote:
C U |
#4
|
||||
|
||||
Voor de 24uren vallen alle strafgewichten idd weg
![]() (bron:Turbo Magazine) Greets, Dr. Jozz
__________________
|
#5
|
||||
|
||||
trouwens, het maximum gewicht is in eerste instantie 100kg, enkel als je met die ballast wint, krijg je voor de volgende wedstrijd +50 kg. dus 120kg balast kan niet
__________________
|
#6
|
||||
|
||||
Mmmm, denk toch wel dat die strafgewichten na een tijdje iets gaan geven hoor...
Op http://www.pitstoptv.be/ is te lezen dat Wieth Racing interesse heeft om mee te rijden in de 24 uren van Zolder met hun Ferrari 550 Maranello. Of dit met 1 of t2 exemplaars is staat er niet. En het is natuurlijk officieus nieuws hé Quote:
|
#7
|
||||
|
||||
Quote:
|
#8
|
||||
|
||||
Quote:
|
#9
|
||||
|
||||
Quote:
|
#10
|
|||
|
|||
en er staat dan ook 'zou betoond hebben' en niet betoont. Dat is in het Nederlands een behoorlijk verschil.
J |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|