De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > De Paddock Modelbouw > Modelbouw - Op de werkbank
Home
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Closed Thread

Thread Tools Rate Thread
Old 08-09-2006, 21:58
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Quote:
Originally Posted by Jawico
...
Vandaar mijn reactie op zijn werk, verder ga ik daar niet op in.
met vriendelijke groet Jawico.

Quote:
Originally Posted by Jawico
...

Daar wil ik het bij laten JAWICO.
Als je zegt dat je er niet op in gaat, ga ik ervan uit dat je dat dan ook niet doet. Maar het mocht blijkbaar niet baten. Ik heb het de eerste keer vriendelijk gevraagd. Nu doe ik het met iets meer aandrang (lees, mijn laatste interventie). Bij de volgende gaat het slot erop.

Als je iets te regelen hebt met eender wie, doe het dan eender waar, maar niet hier. We hebben nooit op het forum getolereerd dat er vetes uitgevochten worden, en dat zullen we nu ook niet doen. Het is de eerste keer dat iets dergelijks zich in het modelbouwgedeelte voordoet, maar het ganse mod-/adminteam zal desgevallend op gepaste wijze optreden als het hier en nu niet stopt.
Old 08-09-2006, 22:06
Loeten's Avatar
Loeten Loeten is offline
Cars-addict

Misschien heb ik er ongewild voor gezorgd dat het verder ging. Dus ik neem een deel schuld op mij. Alvast mijn excuses hiervoor.
Old 09-09-2006, 11:50
Jawico Jawico is offline
De Paddock Rookie

Het is duidelijk, mijn excuus voor het ongemakt met vriendelijke groet Jawico
Old 10-09-2006, 00:07
Flame's Avatar
Flame Flame is offline
Ik ben Eddy en ik bak frieten!

Na lang overleg met wat mag of niet mag.Ben ik van mening op die verwijten in te gaan.Normaal reageer ik niet op kinderpraat, maar omdat ze toch maar blijven door drammen zal ik antwoorden. Meneer Jawico ik heb nog nooit maar ook nooit één decal gecopieerd van wie dan ook. Ik heb veel decalsets van u gekocht dat klopt van elk 2,normaal 1 voor temaken en 1 voor te verzameling, maar tot heden heb ik nog geen een gemaakt, waarom niet?ze kloppen langs geen kant, verkeerde tekst of ontbrekende logo's enz...waarom zou ik dan zo'n decals gaan kopieren, totaal zinloos.vb. ik vraag 2 decals van de dezelfde auto, je verstuurd ze op verschillende tijden, wat blijkt 2 verschillende kleuren voor 1 auto, als je dan toch met org.decals zit van waar het verschil?Ik heb ook decals via internet gekocht, wat blijkt het zijn net dezelfde als die van u, maar niet met uw naam verder wel juist dezelfde, konklutie wie zit hier met de kopies!!En (corollaman) gij zit het zelfde schuitje zoals ik vroeger met (Rally)daar bouwde ik ook voor in goede vertrouwe tot ik met een bedrag van meer dan 2000€ nog moet van hebben, en dat is dan het nieuw Jawi team.zoals ik kan uitmaken met jullie reaktie. Ik maak wat ze vragen en dat is per stuk en niet aan de lopende band zoals bij u, daar teld alleen maar kassa kassa, en hoef m'n naam niet te laten vuil maken door een paar scharletans, groetjes
Old 10-09-2006, 00:31
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Ieder zijn zegje gedaan, slotje
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Closed Thread

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules