![]() |
|
|
||||
|
||||
Motorbreuk op de Renault Mégane. Nog geen officiële opgave, maar het zou negen uren duren om de krachtbron te vervangen
![]() |
|
||||
|
||||
bij verschuur zal dat wel zijn. Ze mogen wel eens wagen nummers geven als er meerder zijn. Bij Chrysler viper doen ze het ook vaak
|
||||
|
||||
Voorlopig wel een behoorlijk spannende editie! Na goed 9 uur wedstrijd liggen P1 en P2 binnen 10s.
|
|||
|
|||
Quote:
Volgens mij waren ze daar aan het opruimen, maar ben niet zeker.
|
||||
|
||||
Jah verschuur is gestopt.
Wat mark aanhaalde van de opel begreep ik ook niets van. Die opel had een oliespoor van 1-1.5m breed achtergelaten op de rijlijn;Geen kat die er wat aan ging doen. Iedere rijder ging dus van zijn rijlijn af en sneet de eerste linkse dan heel scherp aan. Maar goed dat daarmee niets mis gegaan is. Nu (2.00) is de rijlijn terug vet en smurrie vrij lijkt me, maar daar mocht misschien wel eerder iets aan gedaan worden lijkt me. Last edited by guntha; 23-08-2009 at 02:45. |
|
||||
|
||||
En vanmorgen om 6h ook opgave voor de Megane van Delahaye met motorbreuk
|
|
|||
|
|||
Quote:
Ze hebben wel met het gieterke zand gestrooid, ma dat was in de uitloopzone van het rechte stuk. op het rechte stuk zelf hebben ze niets gedaan buiten de geel-rode vlag gezwaaid.
|
||||
|
||||
Over en uit met de ferrari van bouvy. Heeft vuurgevat na een olielek. Beide wagens van delahaye zullen de finish niet zien. jammer
|
|
||||
|
||||
Ik vind het onbegrijpelijk dat een team als Delahaye de #3 niet binnen roept voor een check-up. De wagen was al rondenlang met problemen aan het rijden (GT4's reden er los voorbij).
|
||||
|
||||
Gisteren gaan kijken naar de start van de 24-uren. We hebben het toch tot middernacht uitgehouden. Een hele prestatie...
Ik ben niet iemand die rap kritiek zal uiten. Dat laat ik aan de kenners. Ik ben slechts een gewone racefan. Maar er was gewoon niks aan. Jaja, veel randanimatie. Allemaal prul. De 24-uren van Zolder zijn precies ne Vlaamse kermis geworden. Voor de race moet je er ni naartoe gaan. Ik had een mooie foto genomen om te posten hier op het forum. Een foto van een gans lege paddock aan de achterzijde van het circuit. Ik zal het maar zo laten. Ik ga nu al op veel tenen getrapt hebben. En dat is niet mijn bedoeling. Een geluk dat we nog eens naar de Vipers GTS hebben kunnen kijken. Daarbij nog de F430 en de Lambo, mooie wagens. Maar na enkele uren sloeg de verveling toe. Toch ook nog een positieve noot: -Ze zijn overgeschakeld op Jupiler. En dat voor 2,5 euro/blik... -de Vip parking buiten het circuit. Wauw... Verder: zwaar teleurgesteld, als er volgend jaar geen 35 wagens meerijden komt er al tenminste één fan minder. Al ben ik waarschijnlijk de enige die daarvan gaat wakker liggen... Proficiat aan de teams en rijders die het hebben aangedurfd deel te nemen aan de zoveelste 'doorstart' editie. Sinds het (mis)vormen van de Belgische regering een populair woord geworden. Een teleurgesteld fan, Jan |
|
||||
|
||||
En dan nog iets. Als je 'boenk boenk' muziek wil horen, moet je maar een discotheek gaan. Wij stonden aan de Jacky-Ickx chicane als de code 60 werd gegeven. En die brave man maar info geven door zijn micro. Wij konden echter niks horen/verstaan. Het duurde tot de takelwagen de pit binnenreed eer we doorhadden wat er was gebeurd... En ondertussen: boenk boenk baf baf klets klets...
Het zit me hoog. J. |
|
||||
|
||||
Quote:
1 puntje waar ik me in opjaagde, we moesten regelmatig eens door de paddock voor naar de camion te rijden of banden te gaan halen voor de wagen. We nemen dan de buggy of fiets of brommer. MAar denk je dat de mensen even aan de kant gaan om je door te laten? neen, wel je tegen houden met aan je fiets of buggy te gaan hangen, hoe achterlijk zijn ze? ![]() Last edited by guntha; 23-08-2009 at 13:01. |
|
||||
|
||||
Het was inderdaad moeilijk de koers te volgen in de Jacky ickx met die muziek, maar anderzijds werkte daar de speaker maar de helft van de tijd ..
ff tussendoor, men zou bijna vergeten dat er ook een koers was ![]() ProSpeed wint, oververdiende zege vind ik .. First 2de, Kuismanen 3de Last edited by PorscheGT; 23-08-2009 at 16:38. |
|
||||
|
||||
Ah, was er een koers op Zolder dit weekend?
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
het maakt meer de sfeer
|
|