![]() |
|
|
||||
|
||||
zouden de riempjes ook kunnen geplakt worden met houtlijm ?
|
||||
|
||||
Wat houd je tegen om het te proberen op een klein stukje?
Ik denk van wel, zeker omdat Eyckles al aangaf dat hij cristal clear gebruikt. En dat product is best vergelijkbaar met witte houtlijm.
|
||||
|
||||
Ik zet de decals gewoon op de gordels en geef het een laagje revell 2, matte vernis. Hebben de decals geen blinkende schijn en blijven mooi zitten.
gr Pieter Last edited by VSB; 29-11-2011 at 13:47. |
|
||||
|
||||
Quote:
heb eigenlijk spijt da ik het niet vroeger had gevraagd want dit is echt een goeie en fijne lijm
|
||||
|
||||
hier is nog eens een kleine update
het interieur is bijna klaar maar wat een werk zeg die riempjes :shock: eerste keer dat ik met riempjes werkte hier is een klein verslagje ![]() vond het stuur wat kaal dus ff een decal op geplakt die ik toch niet nodig had ![]() ![]() de stoelen zijn niet met tenco gedaan maar op grootmoeders wijze (bloem & verf) en de nodige decals aangebracht ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() dit was het voor nu in het weekend doen we verder
|
||||
|
||||
Ik vind de riempjes nogal wat gespannen staan. zouden iets meer moeten doorhangen. de decal op het stuur vind ik persoonlijk geen meerwaarde.
voor derest ziet het er goed uit. stoelen zijn goed gelukt.
|
||||
|
||||
idd de riempjes mochten wat doorhangen maar de volgende keer komt dat inorde
|
||||
|
||||
vandaag al weer iets kunnen doen aan de 207
het interieur is klaar ![]() ![]() ![]() ![]() de ramen hebben ook hun laagje verf gehad (x18) was wel niet zo simpel zonder de windowmask's ![]() ![]()
|
||||
|
||||
de bumper of grill heeft ook zijn decals er moet enkel nog een sleepoog in
![]() dakspoiler is ook bijna moet nog 2 decals hebben ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
dan zijn de lichten van de binnenkant ook al gedaan met x11 + de achterlichten met clear rood
![]() ![]() ![]() ![]() ook de pinkers ![]()
|
||||
|
||||
dan als laatste de body op de carro gezet voor eens een voorbeeld te krijgen en hoe dat de wielen uit de kas komen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() zo dat was het alweer voor vandaag
|
||||
|
||||
De wielen staan zo veel beter. Mss achteraan een haartje teveel? ben wel aan het muggenziften
![]() Kan je wat specifiek zijn hoeveel je ze precies naar buiten gedaan hebt. Knap werk.
|
||||
|
||||
goh eigenlijk niet heb een plastiek buisje aan de binnenkant van het wiel gelijk gehouden met waar het wiel moest komen en dan zo afgesneden en geplakt
ma denk wel dat het vergelijkbaar is met de andere bouwers hier zoals loixrallyfan dus dan zit het aan 2mm
|
|