|
|
|
Thread Tools | Rate Thread |
|
||||
|
||||
koda Fabia S2000 - Loix/Miclotte - Belgium Geko Ypres Rally 2011 - Belkits - 1/24
Ziezo, mijn koda Fabia S2000 is klaar. Als ik naar de datum kijk waarop ik deze WIP-thread opgestart heb, merk ik dat het precies een maand geduurd heeft om dit model te bouwen. Dat is exact de tijd die ik gemiddeld besteed aan het bouwen van een model aangezien ik er 12 per jaar bouw, maar langs de andere kant zijn niet alle modellen even gedetailleerd als dit. Dus mag ik stellen dat deze bouw zeer goed gevorderd is, maar dat zal wel alles te maken hebben met het opgedreven tempo sedert mijn pensionering
De foto's van het afgewerkte model ben ik je nog schuldig; dus die kan je nu gaan bekijken: |
|
||||
|
||||
Volgende reeks van 5 foto's:
|
|
||||
|
||||
En nog een stuk of 3 om het af te leren:
|
|
||||
|
||||
Een prachtexemplaar, meer kan ik er niet over zeggen.
Hopelijk zodadelijk van dichtbij te bewonderen op de meeting.
|
||||
|
||||
Heel mooi en geslaagd model Guy!!
Alweer...proficiat
|
||||
|
||||
Een echte beauty! Mooi gemaakt
|
|
||||
|
||||
Heel mooi resultaat Guy.
Ik heb alvast enkele leuke passages uit je WIP opgeslagen als referentie voor de bouw van mijn Skoda's.
|
||||
|
||||
Machtig
Ik wist dat de Skoda van belkit een hele mooie kit was maar om hem zonet zien. Mooi afgewerkt en qua detail perfect. Mooi gedaan. Grz
WIP: Toyota Celica ST165 TTE C.Sainz L.Moya San Remo rally 1990 BMW M1 rally Groep B - B. Beguin - Tour de Corse '83 Coming up build: - Audi quattro A1 - Audi quattro sport (restauratie) - Audi quattro S1 |
|
|||
|
|||
geslagd guy dikke 10 groetjes Dieter
|
|
||||
|
||||
Proficiat Guy. Een duidelijk verslag dat ik ook kan gebruiken...
Toch een vraagje: je zet geen smoke op de velgen deze keer, is daar een reden voor?
|
||||
|
||||
Quote:
En zeg nu zelf, als je de Skoda wil bouwen zoals hij aan de start kwam, zien de velgen er nog proper uit Last edited by Sennake; 24-02-2014 at 23:47. |
|
||||
|
||||
Prachtig model! Een motivatie en perfecte leidraad als ik aan de mijne begin.
|
||||
|
||||
Quote:
|