|
|
||||
|
||||
"Mono cock"?! Je weet wat "cock" in het Engels betekent?
Het is trouwens monocoque, en komt uit het Frans
|
|||
|
|||
Hej Tim,
Ooeps da weten we dan ook weeral Plezant en hebben jullie deze avond meteen een gespreksonderwerp Grtz, G P.S. Als ik "mono cockpit" had geschreven was het dan wel juist geweest? |
|
||||
|
||||
Quote:
edit: kleine toevoeging van meester Tim nog: "cockpit": is een samenstelling van de Engelse woorden "cock" (haan) en "pit (kuil) en refereert naar de hanengevechten waar op gegokt werd. "Monocoque" komt uit het Franse en is een samenstelling van "mono"(enkel) en "coque" (schaal); één schaal die je beschermt en stevigheid bied.
www.rallyfotos.nl "Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon." Last edited by TvD; 16-12-2016 at 15:01. |
|
||||
|
||||
het carboniseren van de mono cock.
monocoque cock dat is euh ..... MVG Coco Last edited by coco; 17-12-2016 at 23:29. |
|
||||
|
||||
Yeah right, de paddock late night
Apropos, stuur een mailtje naar Revell voor nieuwe banden/velgen, ze hebben een prima na-service en gratis bovendien ook. Veel plezier met 't carmelliseren van je c..., euh laat maar.
Mvg Johny When people rob banks, they go to jail When banks rob people, they get a bonus. Last edited by Nismo; 18-12-2016 at 00:28. |
|
|||
|
|||
Hmmm...
Het mono cock....of nee monocoque verhaal brengt dan toch (een beetje) wa leven in de brouwerij... Terug naar het model. De elektronicaboxen zijn geplaatst en er zijn hier en daar al wa kabelkes gelegd. Pics; Met de rolkooi op zen plaats ga je echter nie veel meer zien van de energie die er is ingestoken. Jammer... Tot de volgende ! Grtz, G |
|
||||
|
||||
Hoi Gert ,
mooi gedaan zo die monocoque of was het cock hahaha . ben benieuwd naar het eindresultaat . mvg Coco |
|
|||
|
|||
Het "Cock"-verhaal gaan we achter ons laten ,niet ?
We gaan het "stuur" overnemen van dit topic in functie van het model. en van een stuur gesproken.... Hier is dat wat gaat gebruikt worden in de M3... Het geheel van het interieur begint vorm te krijgen... Grtz, G |
|
||||
|
||||
Ik ben op deze zender afgestemd
|
|
||||
|
||||
ik volg ook !
|
|
|||
|
|||
Bedankt om te laten weten dat jullie volgen...
Ge gaat zéker nie alleen zijn gezien het aantal keren dat dit topic "bekeken" wordt. Vandaag is de "racekuip" aangepakt,de gordels zitten op zen plaats. Pics; Nu nog het "display" aanpakken en plaatsen... De rolkooi -inclusief het stuur- plaatsen en den binnenkant is klaar. en dan beginnen we aan den onderkant éh... Tot de volgende. Grtz, G Last edited by gert mertens; 20-12-2016 at 00:59. |
|
||||
|
||||
Netjes gedaan, alleen de schouderdelen van de gordels kloppen voor geen meter... De onderste delen zitten verkeerd om en de bovenste horen er helemaal niet op te zitten... het is echt niet fijn als die dingen precies op je sleutelbeen drukken
|
||||
|
||||
Hier sèh, een voorbeeldje van hoe het moet, met ne foto in het juiste formaat nu
En er deze keer nie met uw klak naar gooien hé, da zijn we van u nie gewend. En hier een voorbeeldje hoe de schoudergordels zouden moeten aangebracht wordenin 2 delen. Bij deze zijn de gespen van eenvoudige makelij Hopelijk ben je er iets mee
Mvg Johny When people rob banks, they go to jail When banks rob people, they get a bonus. Last edited by Nismo; 20-12-2016 at 22:33. |
|
|||
|
|||
T'ja...
Verkeerd is verkeerd zeker... Ik had (heb) toch het plan van scale motorsport gevolgd ! Jammer maar helaas zou ik zeggen want ze zitten op de stoel vast met secondelijm en zullen zo blijven. Dan weet ik da weer voor een volgend model éh . Spijtig. Ondertussen is er nog verder gewerkt aan het stuur. Ook dat is verlijmd op het model. tot de volgende. Grtz, G |
|
|||
|
|||
Hallo Gert, ik volg deze bouw al vanaf het begin en ik vind het fantastisch en mooi wat Ik tot op heden gezien heb, dit is voor mij ook interessant daar ik ook DTM autos bouw.IK heb wel een vraagje iemand. de bekabeling ik vindt deze mooi met die nummers op dat geeft iets verder de uiteindes van de elektrische boxen waar de kabels aangesloten worden zijn dat connectors of is dat eigen fabrikaat, gaarne had ik daar iets meer uitleg over indien mogelijk?
Verder kan ik alleen maar zeggen doe zo verder en dan leer ik ook nog iets. Groetjes Guido |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|