|
|
||||
|
||||
Ober, voor mij een croque aub!
Ik zal morgenmiddag het middagmaal van mijn chauffeur medelen, want ik geraak niet op het internet vanavond. |
|
||||
|
||||
Als er nog iemand ne Co zoekt, doet ondergetekende met plezier mee.
Als Driesco ook een Co zonder pamper wil laten meerijden ben ik vragende partij, ... anders moet ik nog even langst het ouderlingentehuis
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Update :
[list=1][*]Huudo - Marc Deboeck --- Peugeot 307 SW [*]FastFons - Speesman --- VW Passat Tdi[*]Boosterke - Oneliner --- Seat Ibiza [*]Anneke - Bart Dieltiens --- Ford Focus [*]Fordje - Pez --- Ford Mondeo [*]Schumivill - Birthe --- VW Polo [*]Nox - Sara --- Suzuki Alto [*]Peter Morhaye - Vertigo --- Toyota Corolla Verso [*]Boetzie - Swa --- VW Golf II [*]Airco - Cindy --- Mazda 323[*]Ann - Bart --- Smart of Audi A2[*]Witte - Kristel --- Citroën C 5 [*]Riet - Raceboy --- VW Jetta TX [*]Kurtrapid-DJ - Sledge --- Porsche 924[*]Johan - Francois --- Porsche 911 Targa[*]Vader Juha - Juha --- Opel Zafira[*]Feyen Tom - Van Nooten Tom - VW Polo [*]Driesco - Freddy Janssens --- Toyota Previa [*]Emmanuel Mathieu - Elsje Vandemerk --- Toyota Corolla [*]Jos - Anita --- Renault[*]Dirk - Shirley --- Mazda 626[*]Evi Decadt - Jany Gijsen --- Toyota Starlet [/list=1] Marshall ---> in principe meehelpend in de organisatie Bendeke vrienden van Anneke ??? Lemans ??? Don Kamiel??? Eygmar??? Dragonfly??? R@ce@holic??? PS : deelnemers in het groen hebben hun deelnemingsformulier reeds binnengestuurd... Last edited by Sennake; 12-02-2004 at 18:36. |
|
||||
|
||||
We zoeken nu dus nog een piloot die samen met TiBo een team gaat vormen...
|
|
||||
|
||||
Ik en Kurt zullen ons ter plekke inschrijven...
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Nog een croque voor mijn chauffeur aub.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Laat ons afspreken (indien Marshal en TiBo akkoord zijn natuurlijk) dat indien er zich geen piloot/co-piloot meer meldt tegen zaterdag, jullie een team vormen? Dan moeten wij desnoods onze plan maar trekken met de voorziene medewerkers... Trouwens, beide dingen kunnen zeer goed gecombineerd worden : jullie kunnen ons allebei perfect helpen aan de inschrijvingstafel (als jullie dat zien zitten) en tegelijkertijd deelnemen : er vertrekt toch niemand vooraleer alle inschrijvingen binnen zijn... Wat denken jullie? Deal? |
|
||||
|
||||
Wat mij betreft geen probleem...............
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
ga eerst naar opendeur bij R power
als ik op tijd weg ben kom ik nog langs moet eerst nog andere auto vinden,want mijne gaat blijven hangen in moerras,(lol)tot zaterdag mischien Quote:
Last edited by Eygmar; 12-02-2004 at 21:00. |
|
||||
|
||||
LOL
|
|
||||
|
||||
En als Eygmar komt zal ik als co fungeren
|
|
||||
|
||||
Wegens persoonlijke redenen kan ik morgen niet meer aanwezig zijn op de bijeenkomst.
Het spijt me, ... ik keek er naar uit!
|
||||
|
||||
Jammer, we zullen je missen...
|
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|