|
|
||||
|
||||
Let wel, met die minimum specs kan je hem net draaien, met alles op z'n laagst. Weinig aan dus, je moet eigenlijk uitgaan van de recommanded specs wil je hem fatsoenlijk kunnen spelen.
|
|
||||
|
||||
Logosearch
Weet iemand welke tekst er in deze logo's staat of nog beter: een link??? De wagen in kwestie is de Ham Car-Porsche #9 (2005). Ze is helemaal af op deze twee logo's na .
|
||||
|
||||
Na wat research ivm de piloten gevonden: Vleeshandel vanaudenhove
http://www.vanaudenhove-vleesgrootha...veebedrijf.htm |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
Ceo-racing bezit zo twee wagens, de éne is een oude van Uwe Alzen, de andere een ex super cup van Menzel. De motoren die er onder liggen wisselen ook regelmatig, de wit geel blauwe was oorspronkelijk voor de BTCS, maar door enkele pannes en enkele accidenten werd deze ook voor deBelcar gebruikt... Mvg... |
|
||||
|
||||
Quote:
Prachtig... Mvg... |
|
||||
|
||||
Met liefde en wat korte nachten .... ;-)
|
|
||||
|
||||
Work in progress ..
The Ultima Belgium Racing Team . 40% klaar Het model word nog aangepast naar Belcar Specs.. ook de Qvick versie komt er :-) |
|
||||
|
||||
Almost finnished the Belgian Racing Ultima..
Now just waiting for the body update by Klaas. |
|
||||
|
||||
Respect
Heum, jongens , ik ken jullie niet en ben vrij nieuw op dit Forum...maar dit leunt aan bij het begrip 'kunst'...knap !!! Respect voor jullie werk dat waarschijnlijk uren, dagen, weken, maanden kost !
KNAP !!! Greetz SCAY RACING TEAM http://users.skynet.be/scayracing
|
||||
|
||||
Prachtig werk mannen. Maar bij de ultima staan de spiegels wel op het spatbord en niet naast de deuren.
Als het jullie kan helpen dan wil ik best es een foto doorsturen. grx |
|
||||
|
||||
Egel : der is wel meer wat niet klopt. Momenteel is het juiste model in de maak . Ik gebruikte de bestaande ultima standard om reeds de basis voor een template en skin te kunnen maken.
just finnished the Template and the Bodymask for the Ultima . ( after screwing the first one up ) PS : The dark lights will not show up on your Ultima´s , its just the light setting for my Belgium Racing Skin. ) |
|
||||
|
||||
New Sjokkel release
996 RS - CEO Racing nr.29 |
|
||||
|
||||
Working on the Marcos LM-600 ( model by BorekS )
|
|
||||
|
||||
Ik volgd de thread rond de LM600 (rscnet.org) al een tijdje en dit gaat volgens mij de beste add-on car worden voor GTR2!
Is de release voorlopig nog steeds gepland voor het weekend van 1 april???
|