|
|
||||
|
||||
Zijn de skinnes van de belcar wagens nog ergens te vinden eigenlijk? ik zoek mij te pletter naar add -on wagens ( als dit zo heet) maar vind er niet veel. Overal moet je geregistreed zijn
|
|
||||
|
||||
Ik ben bezig aan de First Motorsport-Porsche 997 Cup. Zal binnenkort een screenshot posten..
|
||||
|
||||
Quote:
Toch niet hoor . tot nu toe zijn er maar twee niet GTR2 modellen. De Marcos en de Ultima. De 997 is een edit van de 996 in GTR2 Ik denk trouwens niet dat EMT zou staan springen om hun Porsche model uit te lenen ;-) De 997 verschijnd in hun 24h of Spa mod Last edited by wix; 16-04-2007 at 00:51. |
|
||||
|
||||
Ik denk dat hij de verbouwde 996 GT2R in 997 GT2-R van EMT bedoeld (van de Belcar mod voor GTR1 die nooit uit is gekomen) en niet de 997 GT3 RSR van de 24h mod.
|
|
|||
|
|||
heeft er eigenlijk nog iemand stand alone belcar wagens beschikbaar?
|
|
||||
|
||||
even een noob vraag:Wat is een stand alone car? Ik heb wel belcarwagens op mijn GTR2
|
|
||||
|
||||
Als ge een skin maakt kan je die op één van de standaard wagens van GTR2 zetten. Maar als je er daarna een volledig, nieuwe wagen van maakt is het een standalone wagen.
|
|||
|
|||
ik bedoel eigenlijk gewoon de skins, wagens mogen ook. maakt niet uit van welk jaar. kan iemand die uploaden?
|
|
||||
|
||||
Vraag eens aan GT2-R Die kan je daarbij verder helpen.
|
|
||||
|
||||
Stuur maar een mail, dan voeg ik je toe bij msn en stuur ik u er een aantal door!
|
|||
|
|||
Quote:
@ gt2-r: heb je de files van de nr 2 en 8 bingoal porsche en de 38 red bull porsche of was dat een andere...? Last edited by RKG; 20-04-2007 at 13:23. |
|
||||
|
||||
De G&A Mosler skin zit in de Belcar 2006 mod die binnenkort verschijnt. Zonder toelating van Wix ga ik die dus niet zelf verdelen...
|
|
||||
|
||||
Hoe komt het dan dat sommige die dan al hebben? Hebben ze die misschien al rechtstreeks gekregen?
|
|
||||
|
||||
Heeft iemand per toeval een map met allemaal sponsor logo's in die hij /zij gebruikt heeft bij het skinnen? Ik weet echt niet welke sponsors ik moet gebruiken met het skinnen. Ik doe nu nog maar alleen fatasie skins omdat ik nog aan het leren ben, maar met zo een map vol sponsors krijg ik misschien daarna zelf ook wat inspiratie.
|
|
||||
|
||||
Ik denk dat het in het begin de bedoeling was om de skins afzonderlijk te releasen, tot de mod zodanig begon te groeien (met het idee voor nieuwe 3D modellen erbij te doen) dat men besloten heeft de downloads van de site te verwijderen en te wachten tot een volledige mod release...
|
Currently Active Users Viewing This Thread: 4 (0 members and 4 guests) | |
|
|