|
|
||||
|
||||
Vandaag in Antwerpen een de Lrean in echte back to the futurestijlkleur
|
||||
|
||||
Vandaag meegereden met een nieuwe BMW M5 die even de straatstenen uit de grond reed
|
||||
|
||||
Vandaag op de parking van het zwembad van Terlaemen een gele Lotus Esprit gezien.
Greetzz.. Corvetteboy
|
|||
|
|||
Vandaag op circuit Zolder eens gaan kijken voor de zekerheid dat en wat kom ik er tegen, een Ferrari Marranello denk aan de 550 maar kan ook de 575 zijn geweest. Mooi mat-zwart
|
|
||||
|
||||
Quote:
jan |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
nee kijk Thomas is op het circuit een ferrari tegengekomen
maar jan zegt dat dat niet op de openbare weg is en hier gaat het dus over speciale auto's die je ziet op de openbare weg geen circuitferrari dus is het duidelijk nu |
|
||||
|
||||
maw een straat-Ferrari op (of aan) het circuit
|
||||
|
||||
Gisteren 2 nieuwe SLK's gezien - yummy
en ook de nieuwe Peugeot 407 - yummy yummy |
|
|||
|
|||
ik vandaag de nieuwe SLK gezien
ik dacht op de parking van de Delhaize |
|
||||
|
||||
vandaag een corvette (c4) uit 1986, paarse kleur met achterspoilertje, en ook een rode Ferrari Modena Spyder in Bolderberg dorp gezien.
Greetzz.. Corvetteboy
|
||||
|
||||
Vandaag een Ferrari Mondial Quattro Valvole op de E40 richting Luik, in het terugkomen, ter hoogte van afrit hannut een Volvo P-1800 uit 1971...
Verder een rode Porsche 993 GT3 en blauwe Focus RS (engelse nummerplaten), en eergisteren een zwarte ferrari 575
|
||||
|
||||
Terug van een weekend Knokke en daar rijdt me wat rond:
Aston Martin Vanquish, Ferrari Enzo, Ferrari 328, ne Bentley Coupé, ne hele hoop BMW 6 (waaronder ook de cabrio versie), ne hele hoop Nissan 350 Z en de Nissan Infinity, Porsche Cayennes S en Turbo's, een Citroën Mehari en op het autostraden ne blauwe peugeot 306 met een flits in zijn grill en een modern foto-apparaat met twee smurfen erin! |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
gisteren op de parking aan kantoor: de nieuwe Chrysler 300C
4 deurs sedan gebouwd op het platvorm van de vorige E-klasse, maar dan op zijn Amerikaans. Een wagen om een statement mee te zetten, zwarte lak geschoeid op 18" met P7's eronder. Ligt een 340pk sterke 5,7l. HEMI V8 in. Ik dacht dat die alleen nog maar in concept bestond. Gewoon met belgische nummerplaten. Impressive. |
Currently Active Users Viewing This Thread: 3 (0 members and 3 guests) | |
|
|