|
|
||||
|
||||
Ik heb antwoorden die plausibel klinken, maar ik vind ook geen echte bevestiging. Voor vraag 17, bvb. had ik binnen twee minuten die foto gevonden op het web, maar die stond daar puur als illustratie... geen verband met de tekst.
Ik begreep sommige hints al niet waar ik het antwoord wist, dus daar gaan we niet op voort, maar het is toch onrustwekkend als je geen verband kan ontdekken tussen je antwoord en de hint. Enfin, we zullen zien... de genen die dees vinden verdienen wel van vooraan te staan. Jan. =---
|
||||
|
||||
Wel ...
Ik heb die foto van nr 17 ook gevonden en dacht ... JOEPIE!!! Maar echt wijzer werden we daar niet van he. Johan |
|
||||
|
||||
Ik denk dat ik ze beide volledig gevonden heb.
|
||||
|
||||
Quote:
Jan. =---
|
||||
|
||||
BTW: mijn antwoorden zijn toch wel zeker binnen, he Guy?
Jan. =---
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Van vraag 17 heb ik idd de betreffende foto teruggevonden.........maar zoals reeds eerder geschreven, waardeloze informatie. Van desbetreffende project heb ik wel wat info gevonden op het net, echter ik kon er geen duidelijk antwoord van maken. Ipv te gokken op 1 evenement heb ik de antwoorden wat verspreid..........wellicht iets van punten ipv van een grote vette nul
Vraag 18 Zag er op eerste oog voor mij als niet-rally freak onmogelijk uit. Totdat ik een tipje kreeg van een concu-collega Aan de hand van een klein detail denk ik het juiste antwoord gevonden te hebben. De site waar ik het vermoedelijk op terug vond was verbluffend simpel..........waarom doen we af en toe zo moeilijk als het ook simpel kan. Maar nu wat anders, dit WAS pas vraag 17 & 18...........wat moet dat worden met de rest
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Ik geef het op voor vraag 17. Die is niet te vinden via het net. Ik heb gisteren nog enkele (openbare) bibliotheken afgeschuimd in de hoop ergens een foto in een boek te vinden, maar tevergeefs. Ik heb wel de antwoorden op de vragen 5, 11 en 12 én vraag 29 van vorig jaar gevonden(waar ik me toen suf heb op gezocht ).
|
|
||||
|
||||
Ol,a vergeten dat de deadline straks is. Nog eens alles uit de kast proberen halen.
|
||||
|
||||
12:56 heb ik mijn antwoorden verstuurd. dat is wel al het langste dat ik heb gewacht, want er was 1 antwoord waar ik aan twijfelde. Maar heb niet echt een bevestiging kunnen vinden. Tenminste als de andere 4 antwoorden in vraag 17 correct zijn. 't kan natuurlijk ook dat ik de mist inga en een volle 200 of 400 punten verlies.
Oh well, binnen een uur of 2 zullen we het weten... |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Ik heb ook antwoorden ingestuurd, maar het zijn 2 zware gokken. Vooral vraag 17, daar kwam ik steeds hetzelfde tegen, wat zeker niet juist was.
|
||||
|
||||
Quote:
Jan. =---
|
||||
|
||||
niks gevonden daarom ook geen antwoord
|