|
|
||||
|
||||
Ik vrees voor nog erger ...
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Ah? Waarschijnlijk is heel het gezicht zwartgemaakt, zodat we enkel aan de contouren van het gezicht kunnen zien wie erop staat
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
@Sennake Mijn vrees voor erger was eigenlijk een reactie op bluelite ... Quote:
|
|
||||
|
||||
Ik heb op alle gezichten een naam kunnen plakken, behalve over 2A ben ik nog onzeker. Ik zie het gezicht voor me, maar ik ben niet zeker of het ook de juiste piloot is die gezocht wordt. We zien wel bij de oplossing van de vragen.
|
|
||||
|
||||
oei oei oei,
die 37 dat is geen probleem, op 1 of 2 gezichten waarover ik nog een beetje twijfel maar die vind ik nog wel doch die 38 dat wordt mijne zwanezang. Al mijn mogelijke hulplijnen zijn op gebruikt en het enige wat ik heb is misschien is het dit misschien is het dat, eigenlijk niks concreet, wat een frustratie. I will fall down on my fase !!!!!!! |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
En maar rookgordijnen plaatsen.....
|
|
||||
|
||||
Quote:
(ps. Bob, ik doe zondag wel de blauwe vlag )
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
I'm back alive !!!
|
|
||||
|
||||
Alles ingestuurd. Die koppen zijn een gok, maar het moet maar eens juist zijn.
|
||||
|
||||
Mijn antwoorden zijn binnen.
Ik vrees echter dat ik bij deze vragen compleet de mist in ga. |
|
||||
|
||||
antwoorden zijn ook verstuurd. 'k ben eens benieuwd wat dat allemaal gaat geven. Het feit dat de combi's moeten juist zijn is nogal 'vervelend'.
|
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|