|
|
||||
|
||||
nog enige verzamelaars bij van porsche exoto... en die rothmans porsche staat die te koop of niet want die is moeilijk te vinden... mag ik vragen op welke schaal het is...
greets casper |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Mocht je die Aile Strike Gundam nog ongebouwd hebben dan vraag ik of ie te koop is.......
Zo niet dan ben ik ook wel beried om het in elkaar te zetten. Heb wel een vraag; is het een HG (high grade) of PG (perfect grade) 1/60 model? en ja, uiteraard, heb ik enige ervaring met die krengen. Mazzels........ |
|
||||
|
||||
Voor al degene die hun PLASTICK modellen op het net willen zetten kunnen altijd inloggen op Model Building in Europe ( MBiE )
Als je lid wordt kan je zoveel uploaden als je wil. Groetjes |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik wil hiermee alleen maar zeggen dat indien je een beetje reclame wil maken zo voor jouw site, je daar misschien beter een aparte thread kan aan besteden, ipv mijn "collectie-thread" hiervoor te gebruiken. |
|
|||
|
|||
WOW! Edde gene trabby?
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Mooie collectie trouwens. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
En ik heb nog altijd NIKS gedaan aan de 205. Geen goesting meer, denk dat ik er een werkplaats-diorama van maak, kan ik de wagen zo laten.
Liever die cast, kost minder tijd en ze steken beter ineen dan als ik begin. Tenzij iemand afkomt met bouwdozen van een Mazda rx7, Austin Cooper mk1 en Mini Clubman natuurlijk.... (vooral die laatste één die cast uit de jaren 70 en een kit van 300€ op al die beurzen die ik al bezocht heb) |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|