|
|
||||
|
||||
Zeg eens eerlijk Fordje : was je in geen enkele van de 2 vallen gelopen? Mijn respect als dat zo blijkt te zijn hoor!
|
|
||||
|
||||
de laatste foto was Piquet. De link Parmalat en Piquet leidde me eerst naar Brabham BMW (dat kleine logo vooraan op de auto).
Dan verder zoeken...tot ik dit vond: http://www.bmwworld.com/racing/histo.../7885_1024.jpg Dan was het simpel: Nelson Piquet in the Brabham-BMW Formula 1 in 1983 at Paul Ricard in France Foto 1 was relatief eenvoudig, Lancia Delta Integrale. Model was moeilijker, maar dankzij de Sponsor Martini...vond ik LD S4 als type. De rest heb ik voor deze foto niet verder uitgevist. Maar klopt het wat ik heb ? Zal intussen toch eens kijken naar de verdere details ... Last edited by fordje; 22-05-2005 at 20:08. |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
OK, ma de link was er....Da's dus de reden da'k nie meekwis Ik heb te weinig geduld om dingen te verifieren. En dus...100%....FOUT
|
|
||||
|
||||
Quote:
Probeer het ook eens. Daadwerkelijk meedoen aan de quiz is veel leuker dan zomaar, zonder verder engagement, proberen om de vragen op te lossen. |
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
de beste stuurlui enz. |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|