|
|
||||
|
||||
Heb intussen "al" 300 km gebold met mijn nieuwe aanwinst en ben er nog steeds heel tevreden mee.
Dit is dus mijn nieuwe aanwinst. Alleszins een auto die je nog niet elke dag ziet rijden : En de pics: |
|
||||
|
||||
in het zwart dan nog wel. Zeer mooi, maar toch oh zo veel werk om hem proper te houden. Veel wassen, met veel water en babyshampoo, en zo weinig mogelijk car-wash gaan is het devies om de zwarte lak lang in deze conditie te houden.
Een maand geleden maakte je nog melding van een lange wachttijd - leveren pas in juni/juli. We zijn nu begin februari en hij staat al op de oprit... klopte de initiële info dan niet? In ieder geval, veel plezier en geluk ermee!! Last edited by Guido; 07-02-2006 at 13:12. |
|
||||
|
||||
Ik vind hem afschuwelijk... sorry...
|
||||
|
||||
Hij is apart, dat klopt (eerste foto's die ik ervan zie), maar ik word er niet wild van, integendeel en nog minder van het dashboard.
|
||||
|
||||
Toevallig heb ik er vandaag ook eentje gezien. In het wit (ivoor). Lelijke kleur vond ik, in het zwart of rood is die mooier. Ik herhaal wat ik al in Essen zei: Mooie wagen, behalve de achterkant. En het dashboard is niets voor mij met al die lichtjes. Voel jij je soms niet alsof je in een lunapark zit?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Voordeel van bij Honda te werken zeker |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
er rijden zo veel mensen met een zwarte wagen door de carwash nog nooit een gezien wat problemen daardoor heeft met zijn lak.. het echte probleem is als mensen zelf beginnen sukkelen met producten.. ik moet wel zeggen dat het een mooi autotje is !! alleen vind ik hem een beetje té nieuw.. maar dat zal wel wennen |
|
||||
|
||||
Quote:
Honda heeft trouwens maar 1 niet-metaalkleur meer en dat is rood |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
De neus vind ik best geslaagd en ook het interieur kan mij bekoren, jammer dat men de achterkant nogal ongelukkig gestyled heeft. Dat zie je wel meer bij Japanners, hoewel zij inmiddels niet meer het alleenrecht hebben op een fout achterwerk
Ben vanochtend trouwens een lichtbruinig exemplaar tegengekomen, ook niet bepaald een prachtkleur. Zwart daarentegen |
|
||||
|
||||
Quote:
Last edited by smiley; 07-02-2006 at 19:34. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Echt niet mijn smaak van auto, maar ik wens je er wel veel plezier mee en hoop dat je er veel geluk mee mag hebben!
|
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|