|
|
||||
|
||||
Quote:
Ik gebruik een prgm, en dat werkt precies niet echt goed
|
||||
|
||||
voor de 3e keer herzonden. Hopelijk komt ie nu toe
|
||||
|
||||
Hoh, ik had het gewoon van de eerste keer perfect verstuurd, mijn naam en nick erin vermeldt, dat is toch al een punt waard he
|
|
||||
|
||||
Lender z'n probleem is al opgelost zie. (blijkbaar wil een mail niet verzenden als je niet op send drukt, heb je dat nu al geweten zie )
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Mijn antwoorden zijn ook binnen.
Het circuit bij de 2e vraag ben ik niet zeker. Dat was direct al een moeilijke. |
|
||||
|
||||
Quote:
pompierke |
|
||||
|
||||
ha, ik ben er zelfs nog niet uit of ik nu dit jaar wel ga meedoen of niet. 't is momenteel heel erg druk en motivatie om 's avonds nog het nodige zoekwerk te doen, is er precies nog niet zo direct...
|
|
||||
|
||||
Op dit moment heb ik al antwoorden binnen van (alfabetisch) :
AlainH Autosport.be Baron Dragonfly Johan Lender Marcel Marshal Snelle Japie Superdiesel Swa Vanni |
|
||||
|
||||
Niet panikeren
Vanavond stuur ik je mijn mailtje wel door, het "klad" is sinds vanochtend klaar (eveneens voor opwarmer 5) jan |
|
||||
|
||||
Ja, ik heb mijn antwoorden ingestuurd
Denk dat ik alles juist heb behalve dan op vraag 2 wie de piloot was in vierde positie Greetzz.. Corvettteboy
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Op dit moment heb ik al antwoorden binnen van (alfabetisch) :
AlainH Autosport.be Baron Corvetteboy Dragonfly HHugo Jan Johan Lender Marcel Marshal Snelle Japie Superdiesel Swa Vanni Last edited by Sennake; 24-02-2004 at 21:40. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Aaarrghhhhhhhhhh, denk ik voor vraag 2 te kunnen terug vallen op de welbekende russische foefelpagina.................is die site offline
@ Jan Begin almaar vast te gevonden pagina's voor de quiz 2003 te controleren, dit gaat niet goed aflopen
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|