|
|
||||
|
||||
Zet R04 en R19 er ook maar bij
|
|
||||
|
||||
Euhm Brilleke nodig? R06
|
|
||||
|
||||
Dat wordt dan:
R04 R06 R07 R08 R10 R16 R19 véél Renaults dus En als ik Fordje-Opeltje mag geloven hoort T03 er ook nog bij. The invasion of the DePaddock Rittensporters |
|
||||
|
||||
Quote:
Ja,gij zijt goe wakker zeker ? R16 Gielen Peter Bokkenrijders L 5677 Hendrickx Patrick Bokkenrijders L 5235 TT Opel Zafira 2006 en wie is Fordje denkt ge |
|
||||
|
||||
Fordje is het proto-type van Opelke ?
|
|
||||
|
||||
Ik ben er ook met mijn co als T09. BTW, was er iemand van jullie op de 6 uren v/d Noorderkempen?
|
|
||||
|
||||
Lacht gij ma...binnenkort heb ik toch een goeie ouwe (nieuwe) en ruime Mondeo voor de deur...Met "normaal" reservewiel . Beter dan die Opel zonder (reserve)wielen.
Een S-Max zat er jammer genoeg niet in, baasje lag dwars Als jij nu braaf je ding doet als Co mag je mss zelfs nog wel eens meerijden ergens vanaf einddecember/januari |
|
||||
|
||||
Vraagje met (voorlopig) lijstje is weg naar Frits. Even afwachten wat kan/niet kan
Staan er al op: R04 R06 R07 R08 R10 R16 R19 T03 T09 |
|
||||
|
||||
Misschien heb ik dan wel een leuke wagen om de Classics mee te rijden in stijl, en mag jij Co van dienst zijn
|
|
||||
|
||||
Is niet echt tof. Beter verspreid. Dan kun je niet zien wat de ander doet.
|
|
||||
|
||||
R19 groet u!
het zal wel met de topsport worden en niet met de cinque zoals aangegeven in deelnemerslijst. |
|
||||
|
||||
Quote:
nadien. Wie er voor of achter je rijdt maakt niet uit, je steekt elkaar voorbij, wint tijd, verliest tijd,....diegene die "gewoon" iemand narijdt zal er niet veel plezier aan hebben en zeker niks van leren. Vooraf en nadien bijpraten is de doelstelling. |
|
||||
|
||||
En de Frits heeft zopas laten weten dat ons aller Raceboy en z'n ma Riet eveneens naar Begaanendaaik zullen afzakken, ze hebben zowaar het startnummer 1 veroverd. Laat Sennake maar plekken
|
|
||||
|
||||
Follow the leader?
|
||||
|
||||
@Kaze: yessss, dan hoor ik da schoon geluidje nog es van die Topsport ....
|
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|