|
|
||||
|
||||
Ik had beter gewoon mijn gok ingestuurd voor de piloot en co-piloot voor de Subaru-vraag. Die waren dan toch juist geweest en zo toch enkele puntjes meegepikt.
Ach ja, volgende keer beter en dat zal het zeker zijn . Ik remonteer er wel een paar. Tip was inderdaad een knap staaltje, al had ik hem totaal niet door. PS : m'n 1111ste post, een mooi getal.
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Heeft er eigenlijk iemand iets aan die tips gehad? Dat vraag ik me altijd af...
Of waren ze te moeilijk/cryptisch/vergezocht... |
|
||||
|
||||
Quote:
Last edited by Sennake; 30-06-2003 at 13:33. |
|
||||
|
||||
Quote:
Jan. =---
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Als je nu bij die Porsche een echte tip had gegeven in de aard van : "ik heb jullie wel 1000 keer verwittigd dat het moeilijk ging worden" dan had ik zeker de juiste antwoorden gegeven. Zoals de tip nu was kon je er niets uit afleiden en dit terwijl het de moeilijkste vraag was tot nu toe, allé voor mij toch.
|
||||
|
||||
Quote:
De tip voor McRae was Chinees voor mij. Zelfs toen ik de foto met info erbij vond kon ik de link met de tip niet leggen. Maar zoals reeds eerder gezegd, heb ik niet zoveel aan tips. Ik heb een "tip-dislectie" en "zie" het verband pas, meestal als ik de oplossing gevonden heb. Is wel een goede controle dan. Zoals bij vraag 19. Vraag 20 tip is ook weer |
|
||||
|
||||
Quote:
en om de zoekers van vraag 20 niet alle moed te ontnemen die ze voor vraag 19 hadden bijeengeschraapt: in het jaar waarin die groepsfoto werd genomen waren er haast dubbel zoveel F1 piloten als nu De vraag had dus ook kunnen luiden: wie ontbreekt er op de familiefoto jan Last edited by Jan; 30-06-2003 at 15:20. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
steeds very British indeed. jan |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
I never said English, did I?
john |
|
||||
|
||||
Als jij in Schotland zegt: " Hey British man" dan zul je wel eens snel een vuist in uw gezicht hebben.
|