|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Hmja, dat heet daar nu eenmaal zo. ik vind het ook op niks trekken maar okey... Wel leuk forum hoor!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Wat betreft het nabestellen van Tamiya-decals,dan kan je je best wenden tot de modelbouwhandelaar zoals Domino,Broux,... Wel rekening houden dat een lange wachttijd tot de mogelijkheid behoort. Ik heb ook nog een berichtje achter gelaten in die andere topic van jou(originele decals gezocht) die je zeker zal interesseren. Grtzzzzzzz Nismo |
|
||||
|
||||
De Subaru Impreza WRC 2001 - Burns-edition is bijna in orde.
Ik kreeg jammer genoeg (zoals men hier voorspelde) de stukken niet meer los. Dus heb ik wat moeten "foefelen" om toch nog zoveel mogelijk te schilderen, zowel binnenin als onderaan. De body heeft 1 laag primer en 3 lagen lak gekregen. Morgen volgt de laatste laag. Zo kan ik dan zaterdagavond of zondagmorgen beginnen met het schilderen van de raamrubbers en het plaatsen van lichten en dergelijke. Mooi op tijd om dan in de loop van volgende week de decals van Nismo (Thanks man!) erop te plaatsen. Heb trouwens gisteren de doos gekregen van mijn neef en daar blijken ook nog wat decals in te zitten (vooral van binnenin) dus alles komt goed. Foto's zijn voor morgen... |
|
||||
|
||||
HIEP HIEP HOERA !!
Ja de Subaru is af geraakt!! Heb nogal wat binnendecals toch nog kunnen positioneren. Ook de raamrubbers zijn wonderwel gelukt. Beetje afplakken, dan verven en nadien de diepe groeven accentueren met zwart stiftje ipv te prutsen met de verf en tandenstokertjes... Het enige dat nu nog moet gebeuren zijn de decals aanbrengen. Ze gaan maandag op de post en (hopelijk prior) kan ik woensdag gaan decallen... De beloofde pics zijn voor wat later aangezien het fototoestel vol zit met zwangerschapsfoto's en zo... Binnenkort volgt ook eens een deftig overzicht van alle gemaakte WK-modellen en welke er nog moeten gemaakt worden en zo... Dus een hele hoop typwerk... Ik zal dan ook de thread wat aanpassen en het bouwproces van deze subaru elders plaatsen... |
|
||||
|
||||
Quote:
Normaal gezien heb je ze morgen in de brievenbus en verwittig je vrouwtje maar dat die rode enveloppe niet één of andere "brief" is maar DECALS bevat. Grtzzzzzzz Nismo |
|
||||
|
||||
Quote:
THANKS Nismo Nu is niet alleen het vrouwke in blijde verwachting... LOL Ik heb het haar alvast gezegd, want straks denk ze weer dat het iets van de PABO is of van een minnares of zo... Morgen begin ik er alvast aan !! |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
Das jouw interpretatie van de zin he. Maar als je weet dat het vrouwke zwanger is... |
|
||||
|
||||
Goed nieuws wat betreft de Peugeot 2006 - 2002 versie: ook hier heeft iemand nog de decals liggen. Binnenkort meer hierover!!
|
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Nismo, de decals zijn binnen hoor... De beruchte rode enveloppe lag netjes op me te wachten. Ga er meteen aan beginnen... Heb dat ook beloofd aan de kleine bengel (die van twee jaar)
|
|
||||
|
||||
De wagen is helemaal klaar en staat te pronken in de vitrinekast. Nummer 3 van het WK is dus klaar. Eerder waren ook al WK 1993 - J.Kankkunen en WK 1999 - T.Makkinen vertegenwoordigd.
Foto's kun je bewonderen in de afzonderlijke thread... |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|