|
|
||||
|
||||
Waarschijnlijk word er wel de GP van Magny Cours bedoeld, want er staat ook 4 juli. Waarschijnlijk een foutje, ik dacht ook dat GB na de US kwam
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Jan. =---
|
||||
|
||||
ik heb er eens deftig met mijn Barmah hoed naar gesmeten. Zal wel zien, verwacht enkel 200ptn voor vraag 19. Oh well.
|
|
||||
|
||||
Vraag 20 is er ééntje om uw pc van door de ruit te gooien. Geluiden genoeg te vinden van de wagens, maar niks komt overeen met Sennake zijn files
|
||||
|
||||
Net mijn antwoorden doorgestuurd.
Vraag 20 is inderdaad niet makkelijk. Ik heb er van pure frustratie mijn mijn klak naar gesmeten. Gewoon gegokt. Ik ben echt benieuwd naar de oplossingen en nog meer naar de uitslag. Hoeveel slachtoffers zal deze vraag maken? |
|
||||
|
||||
Vraag 20???? Ik heb sindsdien permanent last van oorsuizingen
jan |
|
||||
|
||||
Antwoorden zijn binnen. Vraag 20................ook hier is de PC door de ruit gevlogen. Heb van ellende maar wat liggen te gokken.........hoe meer geluiden ik hoorde, hoe minder zeker ik werd. Denk dat ik zware averij ga oplopen in de puntenstand.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik ga er denkik ook met mijn klak naar moeten gooien...
|
||||
|
||||
Voor 1, 4 en 5 heb ik een vermoeden, deels gebaseerd op de geluiden zelf, deels door eliminatie (er zijn een aantal autos bij de keuzes waarvan het geluid er zeker niet tussen zit).
Fragment 2 en 3 heb ik gewoon gegokt uit de overblijvende. Jan. =---
|
|||
|
|||
Ik heb ook gewoon gegokt, nu eens kijken of ik ook een lotto moet gaan invullen of niet.
|
|
||||
|
||||
Bedankt voor jullie medeleven.
Wat de quiz betreft, ik kan het niet laten. Voor vraag 20, ben ik zeker van 1 geluid, een 2é dat ik denk te herkennen, de rest is gegokt. Nu ga ik verder werken. |
|
||||
|
||||
Ik ben er ook uit. Nog steed zijn het gokken, maar wel na alles nagekeken te hebben. Wil niks zeggen natuurlijk
|
||||
|
||||
Nu zie ik het, een foutje in de quiz-kalender, waar GB en Frankrijk verwisseld zijn.
Of foutje in de F1-kalender, kan ook natuurlijk |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|