|
|
||||
|
||||
Hehe ga is voorstellen aan mijne maat die wilt graag in de toekomst een beetje rally rijden he
en hoe kan het ni beter dan met een rittensportje als practice! Dat kan wel is plezant worden. |
|
||||
|
||||
Update wie doet mee ?
1. A.J. - Pascal 2. Sennake - Raceboy 3. Anneke - Bart 4. Jan - Rudi 5. Johan - Werner 6. Patrick - Marc 7....... Als jullie goed kijken kunnen jullie vaststellen dat mijn reguliere co-piloot verstek moet laten gaan. Rudi, de rookie van 2 weken geleden zal zijn plaats innemen, als hij tenminste al uitgerust is van de Duvelrit Patrick, Marc, Rudi en ikzelf vertrekken vanuit Keerbergen om 17u., dan zijn we rond 17.45u in Kasterlee en kunnen we nog iets eten. En what about jullie??? jan |
|
||||
|
||||
Quote:
Last edited by Sennake; 27-10-2004 at 21:58. |
|
|||
|
|||
Jan, passeer bij mij en dan rijden we samen verder.
Werner komt ook tot bij mij. |
|
||||
|
||||
Quote:
jan |
|
|||
|
|||
Moest er ooit van komen .....
Groeten, Johan |
|
||||
|
||||
al dat gespam
|
||||
|
||||
Quote:
jan |
|
||||
|
||||
Quote:
jan |
|
||||
|
||||
Hoe weet jij dat ik zat ben nu?
|
||||
|
||||
Probleem!!!!
Andy kan niet meedoen met als gevolg dat Pascal weer alleen staat. Als iemand samen met Pascal wil deelnemen laat het dan ASAP weten. Voor 16.30 vandaag. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Dat is natuurlijk het risico van 't vak : in zee gaan met een cafébaas In ieder geval gaan hem dat enkele Duvels kosten
C U |
|
|||
|
|||
Ik vind hier nog geen verslag van onze Paddockers terwijl de uitslag al op www.titanic.be staat.
Quote:
Proficiat en ik zou graag wat verhalen lezen... C U |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|