De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Formule 1
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 12-06-2005, 13:19
Finish's Avatar
Finish Finish is offline
De Paddock Enthousiast

Location: Hier nach links, zwei Straßen nach rechts und dann immer geradeaus !
Ik hoop enorm hard op Schumacher, en een crash tussen Alonso en Raikkonen !

Zou dat geen leuke titelstrijd worden ? Alonso, op de voet gevolgd door Raikkonen en Schumacher
Old 12-06-2005, 13:28
sledge's Avatar
sledge sledge is offline
De Paddock Regular

Inderdaad, ook ik heb al lopen te fantaseren over een opgave voor Raikkonen en Alosno. Zou de titelstrijd enorm helpen. Alleen zie ik dan liever Rubens winnen voor Trulli, dan Schumcher, alhoewel Toyota de laatste races wat ter plaatse blijft trappelen terwijl de anderen vooruitgang boeken.
Old 12-06-2005, 17:22
AlesiRed27 AlesiRed27 is offline
De Paddock Rookie

Finish, hoe kun je nu hopen op een crash in autosport? Word eens van je fiets gereden aan 30km/u of zo en hoe je je dan voelt, is waarschijnlijk nog geen 100ste van hoe je je voelt na een crash... ja, ook in een F1 wagen. Ik hoop uiteraard dat je aan't "lachen" was!

Geef mij ook maar die titelstrijd, maar dan op't scherp van de snee, zonder crashes en aanrijdingen.
Old 12-06-2005, 17:23
smiley's Avatar
smiley smiley is offline
De Paddock Enthousiast

ja gewoon een motorprobleem voor de bijde dan
Reply With Quote
Old 12-06-2005, 20:30
dulu's Avatar
dulu dulu is offline
De Paddock Rookie

veel is er niet gebeurd, op 10 ronden van het einde .... zijn de Renaultje's al gaan pitten in de box, waren nochtans als een speer vertrokken maar ?? probleem voor fissichella en een klein "kusje" met de muur voor alonso heeft een einde gemaakt aan de 2 vliegende renaults.
Montoya die verlaat de pit onder ROOD licht tijdens de safetycar dus Exit Race.
Kimi op kop gevold door Schumi, trulli en dan wat een prestatie van Barrichello in de pitlane moeten starten en nu op de 4 é , eu ... trulli valt uit dus op de 3é plaats
Old 12-06-2005, 20:45
AlesiRed27 AlesiRed27 is offline
De Paddock Rookie

Dat word nog een ferm kampioenschapke.

Eerste echte fout van Alonso dit seizoen, dat is toch wel sterk op dit niveau, de meesten hebben al een paar zwarte momenten achter de rug. Montoya nu zelfs een heel groot zwart moment - alhoewel ik denk dat dit foutje van het team is...

De Mac is beter dan de Renault, dus ik zie Ice er nog een paar winnen. Alonso mag al niet meer telkens achter Iceman eindigen of't is voorbij voor hem.

De roden zijn "terug" maar ze hebben natuurlijk wel een pitstopje "uitgewonnen" door de safetycar dus nog ff afwachten.

Spijtig voor Trulli, had veel punten kunnen pakken, en met het nieuw chassis dat er aan komt... who knows...
Old 12-06-2005, 20:54
Yannick R's Avatar
Yannick R Yannick R is offline
De Paddock Regular

Wat een race zeg :s .. nergens echt mooie duels gezien; telkens als er een mooi duel ging zijn viel iemand uit, bv. Fisico en Alonso, dan Alonso en Montoya, dan Button en Schumi, dan Montoya en Raikkonen, ..
Raikkonen mooi gedaan, ook Massa !!!
Zo zie je maar Jacques, de Sauber is wel degelijk snel (ook al heb ik respect voor Villy9).
Schumi en Barri dan met een portietje geluk (4 of 5 wagens voor je uitvallen en een SC situatie )
Ook vond ik het weer idioot om een SC de baan op te sturen .. sjongejonge.
Onvoorspelbare race was me dit.
Voor de rest, jammer van Montoya want hij was aan een goeie race bezig.
Eveneens Fisico, Button, ...
Ook stond misschien Villeneuve licht en deed hij volgens Olaf Mol (grappige commentator van SBS6 ) er voor de 'show' een nieuwe voorvleugel op.
Maar bij een herhaling v/d start had ik er toch op gelet en had Jacques toch precies Sato even geraakt.
Maar het kan mss wel een excuusje zijn (om niet belachelijk verklaard te worden ), want hij zag er toch niet beschadigd uit.
Webber ook nog redelijk gereden, alleen had hij een belachelijk inhaalmanoevre geprobeerd op Coulthard begin de race.

Ohja, en Alonso kan wel degelijk pech hebben.

Nog vergeten: Hilarisch was dat van Sato

Last edited by Yannick R; 12-06-2005 at 21:00.
Reply With Quote
Old 12-06-2005, 20:59
marcel's Avatar
marcel marcel is offline
De Paddock Enthousiast

montoya naar het schijnt zijn pit call gemist, en daardoor Raikkonen eerst binnen

trouwens, waarom moest Ralphke per se zo vertragen als de SC binnenkwam? hij stond op een ronde, dus hij moest de 2 wagens achter hem zowiezo doorlaten. wou hij dat ook eens proberen?

Last edited by marcel; 12-06-2005 at 21:01.
Reply With Quote
Old 12-06-2005, 21:05
Thomaske Thomaske is offline
De Paddock Enthousiast

Raikkonen wint. Twee en drie voor Ferrari.

Renault en Bar allebei de wagens uitgevallen.

Montoya zwarte vlag.

Trulli stukken.

Mvg
Reply With Quote
Old 12-06-2005, 21:27
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

Quote:
Originally Posted by AlesiRed27
De roden zijn "terug" maar ze hebben natuurlijk wel een pitstopje "uitgewonnen" door de safetycar dus nog ff afwachten.
"Terug" op het podium : ja.
"Terug" bij de top op basis van hun eigen kunnen : neen. Schumi stond dus blijkbaar toch op weinig fuel wat zijn 2e startplaats verklaart. Zijn goede eindrangschikking heeft hij te danken aan de stommiteiten/pech/incidenten rondom hem en vooral vóór hem. Nu, je moet nog altijd uitrijden zonder fouten om 2e te kunnen eindigen, daar niets van, maar deze race aanwenden als conclusie dat Ferrari er terug staat lijkt me wat voorbarig. Zelfde verhaal voor Barrichello trouwens. Mooi uitgereden, maar totaal onopvallend.

PS : Schumacher was blijkbaar niet meer gewend om vanop de 1e lijn te starten? Wat was dat? In slaap gesukkeld of zo???

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
Old 12-06-2005, 21:48
Savi's Avatar
Savi Savi is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Sennake
"Terug" op het podium : ja.
Zijn goede eindrangschikking heeft hij te danken aan de stommiteiten/pech/incidenten rondom hem en vooral vóór hem.
Net zoals Alonso en Kimi ook een groot deel van hun voorsprong op MS te danken hebben aan een aantal pechdagen bij Ferrari, anders was het gat ook niet zo groot...maar andersom vergeet men snel
Reply With Quote
Old 12-06-2005, 21:50
Lambo's Avatar
Lambo Lambo is offline
De Paddock Regular

Ach, in vergelijking met de vliegende start van de Renaults, staat natuurlijk iedereen stil

Jammer voor hen dat ze dan zichzelf uitschakelen, wel goed voor het kampioenschap. En nee, Ferrari is nog niet volledig terug op niveau, maar het is zoals Vigneron zei: Schumacher alweer op 5 in het kampioenschap, Ferrari ook, maar op almper twee puntjes van Toyota en het toch zwakke Williams deze GP...
Reply With Quote
Old 12-06-2005, 21:56
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

Quote:
Originally Posted by Savi
Net zoals Alonso en Kimi ook een groot deel van hun voorsprong op MS te danken hebben aan een aantal pechdagen bij Ferrari, anders was het gat ook niet zo groot...maar andersom vergeet men snel
Pechdagen? Maar neen, die Ferrari was gewoon niet goed genoeg. Dat heeft niets met pech te maken.

Over pech kan je jaren discussiëren. Dat is zinloos.

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
Old 12-06-2005, 23:58
Savi's Avatar
Savi Savi is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Sennake
Pechdagen? Maar neen, die Ferrari was gewoon niet goed genoeg. Dat heeft niets met pech te maken.

Over pech kan je jaren discussiëren. Dat is zinloos.
Nochtans ben jij het die het als een punt aanhaalt. Schumacher enkel en alleen op P2 dankzij pech/incidenten... van anderen

De Ferrari was zeker vaak niet goed genoeg maar door pech is het gat zo groot (weer in Aus, punten laten liggen in Bahrein, pech met 2 banden in één ronde, enz... Pech is er bij iedereen. Je haalt geluk erbij wanneer MS door pech van anderen op P2 komt maar andersom heeft pech er dan weer niets mee te maken...

Rare kronkel

PS: Schumi pakt de titel.
Reply With Quote
Old 13-06-2005, 00:07
Finish's Avatar
Finish Finish is offline
De Paddock Enthousiast

Location: Hier nach links, zwei Straßen nach rechts und dann immer geradeaus !
Ik heb niet live kunnen kijken; ik dacht het uitgesteld verslag te volgen op canvas, dat momenteel net begonnen is. Maar dat duurde nogal lang, dus ikke op teletekst naar de programmatie kijken, het eerste wa ik zie is 'Raikkonen wint GP Canada'...tot daar de magie van de komende 2uur....

Schumacher dus op P2: leuk. In feite maakt hij dus nog zelfs kans met het uitvallen van Alonso Ferm seizoen, mannen !

en @ AlesiRed27: staat er een smiley achter mijn uitspraak ? Awel, dan was ik aan 't lachen eh

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules