|
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
Ik gebruik wél vernis voor straatversies, omdat dat daar in werkelijkheid ook gebeurt. En dan kunnen de decals ook niet aangetast worden omdat er geen zijn |
|
||||
|
||||
wat me eigenlijk als eerste opvald zijn de decals rond de deurklink dat is zowat een nachtmerrie voor mij en als ik dat zie van u is dat enorm mooi gedaan
kan je me enige tips geven ???
|
||||
|
||||
De decals zelf bevatten een "gat" waar de klink perfect inpast hoor, geen paniek
|
|
||||
|
||||
bij de meeste transkits niet hoor
|
||||
|
||||
Bijzonder knap werk, chapeau
maar een klein vraagje: moet dat blauw lijntje dat in de "R" loopt niet doorlopen op de deurklink? Maar nogmaals: prima werk, iets waar velen onder ons nog iets van kunnen leren
Last edited by NOx; 12-01-2004 at 16:25. |
|
||||
|
||||
Amaai dit is knap gedaan...
|
|
||||
|
||||
Enkele dagen geleden, toen ik de foto's van de Focus postte waarop de decals nog niet aangebracht waren stelde men de volgende vraag :
Quote:
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
edit: lol sennake, zelfde minuut |
|
||||
|
||||
Quote:
Eventueel zou ik het er nu met de hand kunnen bij op schilderen, maar ik denk dat ik er vanaf ga blijven Trouwens de Focus staat al in de vitrinekast en ik ben al bezig aan een volgend project. |
|
||||
|
||||
SCHITTEREND werk! Die wil ik ook wel in de vitrinekast :-)
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
In progress : Ferrari 512 S - Le Mans 1970 - Fischer 1/24 |
|
||||
|
||||
Voor de koplampen : http://www.ansmodelisme.com/ en dan effe zoeken bij de WRC van Duval of wel een mail naar foxtwo@skynet.be. Alles wordt netjes opgestuurd.
|
|
||||
|
||||
nice work Sennake !.
|
||||
|
||||
Prachtig Guy. en ik ben zeker dat de notities leesbaar en van een echt parcours zijn.
Hoe zou het toch komen dat ik me een echte prutser voel nu. |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|