![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Quote:
|
|
|||
|
|||
Monteberg en Wervik
Idd Munster deed met de Subaru een uitgebreide testsessie
![]() ![]() De deelname van Winkel ![]() |
|
||||
|
||||
snijers lancer evo9
nijs impreza wrx sti bijvelds lancer evo7 van den heuvel lancer evo7 dekeerle lancer evo8 |
|
||||
|
||||
De lijst van inschrijvingen is wat aangedikt met de volgende top wagens: (post 6 heb ik nog steeds up-to-date gehouden)
- Egerton Peter - Roberts Dai (Corsa S1600) - Chvojka Milan - .... (Lancer evo 8) - Lefevre Andy - Messelis Ferdy (Subaru WRX STI) - Erik Moree - ..... (lancer evo 8) vd Heuvel Hier en daar gaan er nog geruchten over 2 extra clio's S1600 met de steun van Renault belgië én van een buitelandse topper. Ik ben benieuwd wat er gaat gerealiseerd worden boven op deze nu al schitterende deelnemerslijst! Last edited by Mr.Dallara; 30-05-2006 at 16:22. |
|
||||
|
||||
Heb even de titel aangepast en iets algemener gemaakt.
|
|
|||
|
|||
Quote:
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
Ypres westhoek rally
wil een bezoek brengen aan de rally op zaterdag wie kan mijn vertellen waar ik het beste kan kijken.
dat we ze redelijk goed kunnen zien we hebben op website gekeken maar konden niks vinden. al vast bedank |
|
||||
|
||||
Er is nog een S1600 wagen die de armade komt vergroten, de Est Aava Urmo komt met een Suzuki Swift S1600. (Het lijsje op pagina 1 is weer uptodate)
![]() @ marlboro: Is een vraag die moeilijk zo te beantwoorden is. Kom gewoon zaterdag vroeg genoeg of naar de markt in Ieper, schaf een stafkaart en boekje aan. Lees waar de beste punten zijn ... |
|
||||
|
||||
je bent CAVIGIOLI Marco vergeten met een clio super 1600 hij staat onderaan de lijst
|
|
|||
|
|||
Herr Dallara
Quote:
![]() ![]() Toch welkom in nederig Vlaanderen. ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Ook Bernd Casier zal er bij zijn in Ieper met een officiële Clio S1600 van LAD! Hij brengt ook Tanja Dexters mee! Voor media aandacht? of is het z'n vriendin? meer info op pitstop.tv Als we Bouche er niet bijtellen (want die is nog nergens bevestigd) hebben al 12 S1600 wagens aan de start! Dit breekt ongetwijfeld alle records! ![]() Vandaag een shake down geweest van een nieuwe evo9 (de 2e made by Colsoul) van Colsoul op CZ? Ik denk het wel aangezien de wagen rijd met een andere nr plaats dan de 1e evo9 die Colsoul bouwde en hij heeft ook een totaal andere livery dan de 1e evo9. foto: http://users.skynet.be/autosport/ Last edited by Mr.Dallara; 08-06-2006 at 21:01. |
|
||||
|
||||
cols en snijers nu ook ingeschreven ale2 met een evo9 ,en nog een paar buitenlanders met oa een clio s1600 en saxo kit car, maar nog altijd geen spoor van bouche
|
|
||||
|
||||
en de ex co van bouche (melin) neemt zelf het stuur in handen met een c2
|
|
|||
|
|||
Deelnemers
![]() Ziet er goed uit, nu nog wat hulp van de weergoden om de wedstrijd wat selectiever te maken en we hebben een topeditie!!! ![]() |
|
|||
|
|||
Het zal sowieso een topeditie worden, hier in de westhoek. Nooit , en ook niet in de tijd met tabaksreclame, waren er zoveel mogelijke winnaars aan de start. (zie poll op pitstop.tv met 19 mogelijkheden) Met als groot voordeel dat BYWR is opgenomen in het IRC krijgen we nu en in de toekomst mooie wagens en sterke piloten aan de start. Een bewijs dat de organisatie er goed aan heeft gedaan zijn EK coefficient trouw te blijven, en keihard is blijven werken om ieder jaar weer een mooie rally klaar te stomen.
![]() dat het maar rap woensdagavond is ![]()
|
|