De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Toerisme wagens
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 29-06-2006, 22:41
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Tot verbazing van een aantal mensen verscheen Olivier Tielemans donderdagmiddag in het gezelschap van zijn vader Walter en juridisch adviseur Klaas Tilma in het rennerskwartier van Brands Hatch.

http://www.autosport.nl/actueel/news...8&bericht=3275
Dat zal een gezellig tripje zijn geweest
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 30-06-2006, 11:25
smiley's Avatar
smiley smiley is offline
De Paddock Enthousiast

zielig
Reply With Quote
Old 30-06-2006, 11:34
gwyllion gwyllion is offline
De Paddock Enthousiast

Ondertussen draait Jeroen Bleekemolen toch rondjes in de Audi
Reply With Quote
Old 30-06-2006, 11:58
smiley's Avatar
smiley smiley is offline
De Paddock Enthousiast

en niet echt zo slecht.. te hopen kan hij de 2004 mercedessen wat bedreigen !
Reply With Quote
Old 06-07-2006, 22:49
Mark's Avatar
Mark Mark is offline

Bleekemolen blijft voorlopig bij Audi.....

Quote:
Das Rennen auf dem Norisring sollte unserem Audi sehr gut liegen", stellt der fliegende Holländer angesichts der leichten Topspeedschwäche des 2004er-A4 überraschend, aber wohl in Anbetracht des gerade auf Stop-and-Go-Kursen förderlichen Gewichtsvorteil fest, "ich glaube, dass wir beim Saisonhighlight im Qualifying den Sprung in die zweite Gruppe schaffen können.

http://www.adrivo.com/dtm/aktuelles/...t.php?ID=35024
En Tielemans nog even een trap onder de noten geven. Gewoon eruit gezet wegens te licht (lees: te traag) bevonden door de rest van het DTM-wereldje

Quote:
Derweil wusste Olivier Tielemans nach Meinung des Teams so wenig zu überzeugen, dass man nach kurzen juristischen Drohgebärden von beiden Seiten seinen Vertrag auflöste.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 02-08-2006, 22:20
Mark's Avatar
Mark Mark is offline

Tielemans is weer van de straat

Quote:
Ex-DTM-rijder Olivier Tielemans maakt komend weekend op de Nürburgring zijn debuut in de Europese Mégane Trophy. Tielemans gaat er voor Racing for Belgium van Wim Coekelbergs rijden.

http://pitstoptv.belbone.be/nieuwsbe...p?newsid=12242
Allemaal gelijke wagens, RfB dat tot de betere teams gerekend mag worden in deze klasse..........

Dus Olivier, overtuig ons allemaal van ons ongelijk
Reply With Quote
Old 04-08-2006, 10:38
smiley's Avatar
smiley smiley is offline
De Paddock Enthousiast

te hopen betekent dit ook dat bleekemolen de rest van het dtm seizoen afwerkt.. want zolas hij bezig is !!
ik vind wel dat hij volgend jaar een plekje verdient in een jahres wagen van audi of mercedes.. ma nie eentje van 2 jaar oud.!
Reply With Quote
Old 05-08-2006, 18:13
FIRE FIRE is offline
De Paddock Enthousiast

Tielemans heeft zich als 19e gekwalificeerd en is als 8e geeindigd in race 1.

Toch geen slecht resultaat.
Reply With Quote
Old 17-08-2006, 18:03
FIRE FIRE is offline
De Paddock Enthousiast

Bleekemolen is dus het slachtoffer:
Quote:
Jeroen Bleekemolen rijdt komend weekeinde niet tijdens de zesde race van de DTM op de Nürburgring. Het Audi-klantenteam Futurecom TME heeft de Deen Nicolas Kiesa ingeschreven op de Audi A4 DTM met startnummer 19. Naar verluidt zou een contractpartij het afgesproken geldbedrag niet naar het team hebben overgemaakt, waardoor Kiesa nu op initiatief van Futurecom TME in de auto zit. Wordt vervolgd.
Bron: http://www.autosport.nl/actueel/news...8&bericht=3672

Quote:
Het is het zoveelste hoofdstuk in de tragikomische vertoning rondom het tweede zitje bij het Audi-klantenteam Futurecom TME. Eerder al was er het gesteggel rondom Olivier Tielemans, compleet met kort geding in Maastricht. In deze zaak loopt er overigens nog steeds een procedure in Duitsland.
...
“Ik ben hier echt heel ziek van. Bovendien wist ik echt van niets, het nieuws kwam voor mij als een donderslag bij heldere hemel”, vertelt Jeroen Bleekemolen. “Ik heb ook geen idee van het hoe en waarom, weet alleen dat er niet betaald is en dat ik daarom niet rijd.” Bleekemolen zegt een contract te hebben met Roger Peters en investeerder Henk van de Meene, dat voorziet in zijn deelname als coureur met de Futurecom-Audi aan de DTM-races. “Hoe het nu verder gaat weet ik niet. Het enige dat voor mij positief is, is dat Dr. Ullrich in ieder geval heeft gezegd dat Audi tevreden is over mijn prestaties, daaraan ligt het dus niet.”

Roger Peters vernam het nieuws over het niet rijden van Jeroen Bleekemolen net via AUTOSPORT.NL. “Ik lees het net op je site en ben stomverbaasd”, reageert hij als we hem bellen. “Ik weet hier helemaal niks van, heb geen brief of wat voor melding dan ook. Maar ik ga wel eens even bellen, ik houd je op de hoogte.” Dus, zoals al eerder: Wordt vervolgd.
Bron: http://www.autosport.nl/actueel/news...8&bericht=3672

Dit onderwerp maar verder bediscusieren in onderstaande topic?
Aus der Reihe Derrick...Tielemans und sein Prozess gegen Roger P. und Henk von der W.
Reply With Quote
Old 17-08-2006, 22:12
Mark's Avatar
Mark Mark is offline

En jawel, Roger P. Volgens zijn eigen woorden is Roger P. nu het slachtoffer geworden van die gewiekste Oost-Europese tandarts Collin K. Tja, Roger............als dat zo is, dan weet je precies hoe jou slachtoffers zich voelen! Hoe ging dat ook alweer? boontje komt om zijn loontje

Komt erop neer dat twee personen, die regelrecht tot het uitschot behoren in de autosport, met elkaar in conflict komen. Dit keer heeft Rogerke verloren. Veel leuke details:

Quote:
Dan moeten wij via jullie website vernemen dat Kiesa rijdt…” Peters is duidelijk aangeslagen. “Hier wordt gewoon een achterbaks spelletje gespeeld. Ik heb de indruk dat het allemaal vooropgezet is geweest. Zo ga je niet met mensen om. Dit is heel slecht voor de carrière van Jeroen, maar ook voor de DTM en voor Audi.

http://www.autosport.nl/actueel/news...8&bericht=3673
Moeten we nou medelijden krijgen? Nee!

O ja, hoe fout is Collin K? Heel fout. Tijdens de GP van Frankrijk had Albers last van zijn gebit. Kan iedereen gebeuren. Collin was zeer behulpzaam, hij pakte zijn oude vak op. Hij verloste Albers van de nodige pijntjes.........zodat ons geliefkoosde blaagje uit Laren deel kon nemen aan de GP.

Wat is hier fout aan? De malloot deed de behandeling in het bijzijn van de nodige VIPS van Midland!!
Reply With Quote
Old 17-08-2006, 22:59
FIRE FIRE is offline
De Paddock Enthousiast

Zowel Kolles als Peters hebben een slechte reputatie en ik zou er dan ook niet graag zaken mee doen. Dus de uitdrukking boontje komt om z'n loontje is inderdaad wel enigzins op zijn plaats. Kan me ook niet voorstellen dat Audi erg blij is met deze soap.

De grote verliezer in dit verhaal is Bleekemolen (goed nieuws voor Belcar?).
Reply With Quote
Old 17-08-2006, 23:07
FIRE FIRE is offline
De Paddock Enthousiast

http://www.autosport.nl/actueel/news...8&bericht=3673

Quote:
Problem loading page
Heeft de Kolles maffia autosport.nl nu al platgelegd?

EDIT Website is weer toegankelijk.

Last edited by FIRE; 17-08-2006 at 23:14.
Reply With Quote
Old 23-08-2006, 18:17
FIRE FIRE is offline
De Paddock Enthousiast

Aus der Reihe Derrick...Tielemans, Bleekemolen und ihr Prozeß gegen Roger P. und Henk von der M.:
Quote:
Coureur Jeroen Bleekemolen laat zich ook vertegenwoordigen door de Limburgse jurist Mr. Henk Lenaerts, die tevens de belangen van Olivier Tielemans behartigt. Dat gaf Bleekemolen zojuist toe in gesprek met AUTOSPORT.NL. "Het heeft zin om in dezen de handen ineen te slaan, want die mensen zitten er al veel langer en dieper in en hebben al heel wat verzameld", aldus Jeroen Bleekemolen. "We hebben nu zeker ook de nodige gezamenlijke belangen."
...
http://www.autosport.nl/actueel/news...8&bericht=3742
Reply With Quote
Old 23-08-2006, 19:58
Mark's Avatar
Mark Mark is offline

Ja, die Rogerke heeft er een probleem bij. Wat zou ome Henk daar toch van denken
Reply With Quote
Old 23-08-2006, 20:03
FIRE FIRE is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by Mark
Ja, die Rogerke heeft er een probleem bij. Wat zou ome Henk daar toch van denken
Ik denk dat ome Henk met de stille trom uit de autosport verdwijnt. Op een ander forum heb ik eens gelezen dat hij toch al geen echte autosport liefhebber is.

Last edited by FIRE; 23-08-2006 at 20:06.
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules