![]() |
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik ben vandaag geweest, en de eerste wagen wat ik zag was de Skyline van Skylimit events. Verder nog een leuke namidag gehad. Enkele leuke heats gezien, en een paar crashes hier en daar. Kortom een echt Folks Race. Spijtig dat ik morgen niet kan gaan...
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Tja AJ, dat is een ander verhaal ![]() ![]() ![]() Wederom het nodige spektakel, koprollen en klappers............zonder al te veel erg. Lekker amusement en autosport op een warme zondag ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
We hebben dit weekend veel plezier gemaakt, Geen grote stukken gereden en nog positieve resultaten neergezet. Een meer dan geslaagd weekend. |
|
||||
|
||||
Quote:
De derde heat was voor mij de leukste : 4 de startplaats, maar een perfecte start zorgde ervoor dat ik de kop nam. foutloos blijvan was de opdracht en dat lukte me. plaats 2 en 3 volgden op slechts enkele seconden. Pole voor de C-finale was het resultaat. Ook hier kwam ik goed wag maar werd op de huid gezeten door een andere BMW die aan de voorkant helemaal geblutst was. Na 200m wist ik reeds waarom. Hij gebruikt de wagen voor hem om af te remmen. Na meerdere stoten op de achterbumper van mijn "COX BMW" ging hij buitenom richting spinnekop. Als brave piloot maakte ik het hem niet te moeilijk want ik had hem voor kunnen blijven maar dan zou de wagen er niet zonder kleerscheuren uitgekomen zijn. Al bij al een mooi weekend gehad. Bedankt aan Eddy Cox en zijn team. Ook mijn teamgenoten deden het meer dan behoorlijk met een C-finale voor Belle en zelfs een B-finale voor Hanne, waarmee ze eigenlijk het hoogst scoorde van heel het team. Dit smaakt naar nog !
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Ik vond het wel jammer dat ze de tijd van iedere reeks bij elkaar telden om in de finales te raken, want ik had met redelijk wat gele vlaggen te kampen in mijn laatste 2 reeksen. Na de eerste reeks had ik bijv. wel de B-finale gehaald. Maar goed, met keer 3 podia kan ik niet klagen! ![]() Hanne deed het ook goed, ook zij bracht haar wagen heel aan de finish en stond haar mannetje in de B-finale. Great job, Hanne! ![]() Andy, uw 3de reeks was top om naar te kijken! Na een blitse start snel weggereden van de rest en de concurrentie achter u kunnen houden. Een verdiende overwinning. ![]() En voor ik het vergeet, ook bedankt aan Eddy Cox en zijn mecaniekers voor de wagens en de service. Het was echt in orde! Foto's en verslagje plan ik vanavond of morgen op mijn site te zetten... |
|
||||
|
||||
Proficiat Belle, Hanne en Andy... 'k ben zaterdag even komen kijken en vond het plezant om zien...
Dit wil ik ook wel eens proberen... ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
En als jullie dan echt brokken willen zien, moeten jullie zeker komen kijken, want den deze gaat het nogmaals proberen. ![]() ![]() ![]() Zal wederom op niks trekken maar lol zullen we maken, doe ik het niet dan zullen mijn ploegleden daar wel voor zorgen. En zeker dat speakertje van daar, die zal met genoegen mij er in lappen. Maar als we maar leut hebben, daar ga ik voor. Toch een dikke proficiat aan de dames!! ![]() ![]() Oja, AJ ook voor jou een proficiatje, alhoewel, als ik naast je zat een tijd geleden was het toch uitstekend, had van jou eigenlijk een A-finale met winst verwacht. Maar het is je vergeven, je bent ook maar een mens. ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
Kan iemand mij zeggen hoe Eddie Vandenheuvel het gedaan heeft met zijn Simca?
Hij woont bij ons in het dorp. Ik heb gehoord dat hij redelijk had gecrasht is toen gaskabel bleef hangen... |
|
||||
|
||||
was een serieuze crash!
|
||||
|
||||
Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() En Pompierke, ik ben met dezelfde gedachte naar ginds vertrokken en dan kan het alleen maar goed gaan! ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|