![]() |
|
|
||||
|
||||
Wordt een pareltje denk ik!
![]()
|
||||
|
||||
ziet er al mooi uit
|
|
||||
|
||||
Ik heb altijd al bewondering gehad voor diegene die op 1/43 bouwen. Awel de verbouwers horen daar ook bij. Ben benieuwd naar het eindresultaat.
Goe bezig maatje. ![]()
|
||||
|
||||
vervolg van de bouw
Heb ondertussen alles binnen in het zwart gezet de deur panelen en het dak, ben dan met de kleur decals begonnen
|
|
||||
|
||||
amaai
kwil ook wel eens mijn decals zelf maken dan had ik al lang een paar bel cars gemaakt maar deze wrc en de andere die je al gemaakt hebt zijn wel stuk voor stuk subliem |
|
|||
|
|||
Weer een mooie Corolla WRC gebouwd deze decalset is toch door Jawi
uitgebracht in twee schalen 1:24 en schaal 1:43. Daar zijn vele decalsets leverbaar van zowel Nederlandes en Belgische rallyrijders in beide schalen. |
|
||||
|
||||
vervolg
ik heb onder tussen wel verder gedaan, maar m'n fototoestel opend z'n lens niet meer, dus geen opdaits niet meer
|
|
|||
|
|||
Leuk Flame dat jij deze decalset 10 maal heb gekopieerd in schaal 1:24
daar ze gewoon bij JAWI tekoop zijn. een slechte kleurkwaliteit trouwens. Maar goed wat wil als jij de orginele decalset onder de kleurkopieermachine legt. En dan ook nog zeggen dat jij deze decals gemaakt hebt, leugen en bedrog. Groeten JAWICO. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik ga me niet over de grond van de zaak uitspreken, want ik ken de details niet, maar als er sprake zou zijn van bovenstaande beweringen en deze blijken te kloppen, gelieve dat dan rechtstreeks bij de betrokkene te willen regelen en niet via ons forum. ![]() |
|
||||
|
||||
Triest om te lezen dat er modelbouwers zijn die elkaar op deze manier belazeren. Heel erg jammer !
De één steekt veel tijd in de ontwerpen en contacten, terwijl de ander met de eer strijkt. TRIEST |
|
|||
|
|||
Quote:
Ik vindt dat je geen werk van andere kunt kopieren en dan verkopen aan derden onder de mom van deze heb ik zelf gemaakt dat is pure oplichterij van mister Flame. Vandaar mijn reactie op zijn werk, verder ga ik daar niet op in. met vriendelijke groet Jawico. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Last edited by Guido; 08-09-2006 at 11:27. |
|
|||
|
|||
mijn model op de werkbank |
|
||||
|
||||
Ik ga hier geen standpunt innemen, maar ik weet wel dat Flame toch wel goed is in zijn tekeningen en decals maken. Zo heeft hij die van mij (de Trabant) bewerkt en aangepast.
|
|
|||
|
|||
Niemand hoeft een stanpunt in tenemen in deze maar dat Flame andermans
spullen kopieerd is niet de eerste keer. En dat hij de zwarte Corolla van van Eerd heeft gekopieerd weet ik voor 100% zeker daar ik hem maar twee decalsets geleverd heb en hij er 10 heeft door verkocht aan een persoon. En dat hij deze praktijken al veel langer hanteerd is ook bewezen enkele decalsets bezit ik namelijk zelf, geleverd door Flame en deze waren door een ander getekend, en zijn door mij ook daar besteld om de kwaliteit en het bewijs in handen te hebben. Wat Flame verder zelf tekend daar weet ik verder niks van alleen dat hij vele decalsets van Toyota in zijn bezit heeft die door JAWI getekend zijn en aan hem verkocht zijn. Voor eigen gebruik en niet om deze te kopieren en door te verkopen mijn dunkt dat is zeer laag bij de grond. Daar wil ik het bij laten JAWICO. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|