De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Rally
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 17-08-2006, 03:07
MartijnS MartijnS is offline
De Paddock Rookie

Omdat we de bezoekers gewoon naar onze site willen hebben, lijkt me duidelijk? Maar kan je vanaf die ruimte ook hot-link protectie maken dan?
Old 17-08-2006, 09:59
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Quote:
Originally Posted by MartijnS
Omdat we de bezoekers gewoon naar onze site willen hebben, lijkt me duidelijk? Maar kan je vanaf die ruimte ook hot-link protectie maken dan?
Als je bij een "gekochte" hosting zit, dus niet de gratis 50MB toestanden die je bij de provider erbij krijgt als je een aansluiting neemt, maar wel een service waar je jaarlijks voor betaalt, dan zou je je site in principe moeten kunnen beschermen tegen hotlinking. Bij de jongens waar ik zit, kan ik dat ingeven per domeinnaam. Wat wil zeggen dat ik bijv. hotlinking kan toelaten voor www.sennake.be, maar kan verbieden voor www.rallymedia.nl - om maar iets te zeggen. Betalende hosters zijn er in alle maten en gewichten. Ook via DePaddock kan je hosten tegen erg gunstige tarieven. Moet je maar eens via de mail navragen of ook zij die functie hebben, maar ik denk van wel. Ik vermoed echter ook dat indien je de protectie aanzet, dit ook voor de foto's geldt, en je dus zelf geen foto's meer kan hotlinken hier op het forum...

Overigens, deze van Hirvonen =

ps. ivm de site: misschien toch maar eens overwegen om bij de volgende grote site-update van de frames af te stappen. Google heeft het niet zo graag bijv. en ik vind het zelf ook moeilijk navigeren. Je kan beter de vaste structuur in een template gieten en die dan telkens weer gebruiken. Bovendien zat ik op de fotopagina van de Ardenne Bleue te kijken ipv Deutschland. Misschien moet je de meest recente rallies gewoon bovenaan zetten?

pps. Waarom ben ik eigenlijk zelf niet geweest om foto's te nemen...

Last edited by Guido; 17-08-2006 at 10:07.
Reply With Quote
Old 17-08-2006, 11:33
Juha's Avatar
Juha Juha is offline
rally rally rally ...

Quote:
Originally Posted by Huudo
pps. Waarom ben ik eigenlijk zelf niet geweest om foto's te nemen...
Dat zaten wij dit weekend ook te denken.
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules