![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() *** Mark stelt toch alleen maar vast dat de enige mensen die een negatieve houding hebben, mensen van de jongere generatie zijn. Hoe kun je nu iets afbreken waar je in de verste verte nooit contact mee hebt gehad? Als je bepaalde zaken sugereert zonder onderbouwing, dan kan je je verwachten aan kritiek. Dan moet je niet gaan zeuren en al zeker niemand uitschelden (of insinuaties maken). Ik heb dan ook de vrijheid genomen om je post te wijzigen. Ottooke ***
http://www.brechtdecancq.com Last edited by Ottooke; 04-09-2006 at 21:26. |
|
||||
|
||||
Mich dunkt dat depaddock.eu wegens bepaalde mensen een bederflijk oord aan het worden is ...
|
||||
|
||||
Quote:
En nu weer naar het onderwerp van deze thread of er volgt een slotje. |
|
||||
|
||||
Quote:
En Mark stelt niks vast. Mark misbruikt een discussie om weer een provocatie de lucht in te slingeren. En dat leid hier de boel? Zielig, dat is het. Gewoon zielig. Last edited by Bramzel; 04-09-2006 at 21:51. |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]() Waarom heb ik de kift op bepaalde 18- personen? Ook dat is heel simpel. In tegenstelling tot bepaalde 18- personen maak ik geen PM's of emails openbaar. Na 4 dagen offline te zijn geweest tref ik een pm- en mailbox aan die vol zit met berichten van "anciens" en betalende VZW leden die hun beklag doen over de prietpraat van bepaalde 18- personen. Welk beleid moeten we dan volgen? De 18-personen de vrije hand geven en de mening van de anciens en de betalende leden in de wind slaan? Die laatse groep maakt wel dit forum mogelijk ![]() ![]() Kijk forumpje spelen is niet anders bedrijfje spelen. We moeten de tent draaiende houden. Het leven is toch zo simpel ![]() O ja vrijheid op dit forum? Denk dat er weinig andere fora zijn waar het zo liberaal is als hier. Zelf geef je aan dat bepaalde berichten verwijdererd zullen worden. 04-09 staat dat bepaalde bericht nog steeds online ![]() Wat betreft mijn "forum-imago"? Dat heb ik nu eenmaal, sta bekend als galbak, dikke nek, arrogante kwal, hollander, azijnpisser of wat dan ook. Echte na 6 jaar forummen kan ik nog steeds iedereen recht in de ogen kijken. U ook?
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
Wat betreft die post wijzigen: Weet jij dan wat ik heb gewijzigd? Schelden hoort niet op een forum. Dat heb ik dan ook verwijderd. De rest van zijn post heb ik laten staan. En ja, berichten wijzigen is een moderator en administrator privilege. ![]() Graag alle volgende "klachten" via PM of e-mail. De mensen die wel geïnteresseerd zijn in de 24 u van Bahrein moeten niet het slachtoffer worden van dit soort nutteloze posts. Last edited by Ottooke; 04-09-2006 at 23:12. |
|
||||
|
||||
Quote:
Het is idd die wagen maar het team heeft beslist met de Marcos (Mantis) te rijden omdat de Panoz verscheidene problemen heeft. Dat melde Bube me toch in 1 van zijn mails. Wel spijtig zoveel gediscusier dat niets met het onderwerp heeft te maken, zo is deze thread net een vuilbak geworden... ![]() Hiervoor deed ik niet zo mijn best om al die info die ik al had publiek te maken... |
|
|||
|
|||
Om even off topic te blijven (sorry):
Ik had zoiets al verwacht na het lezen van de andere kritiek op minderjarigen ![]() Ik vraag me af hoe er gereageerd zou worden wanneer ik had gezegd dat ik 35 was? ![]() Excuseer dat ik mijn mening zei, ik ben er inderdaad nog nooit geweest en dat was ook fout van mij ![]() Achja, we zullen maar 4 jaar wachten zeker om niet meer als klein kinderen behandeld te worden? PS: MSN is niet echt aan mij besteed, ter info ![]() En nu maar terug naar de 24U van Bahrein, hiervoor heeft Viper inderdaad niet al dat werk gedaan en voor al die info gezorgd.
|
||||
|
||||
Gewoon rustig over het onderwerp verder praten want ik zou niet willen dat er weer een slotje komt op een topic dat mij interesseert.
@ Viper: Jij hebt in je tweede post aangegeven dat er ook Aston Martins zouden deelnemen. Weet je welk(e) team(s) we ginds mogen verwachten dan? |
|
||||
|
||||
Quote:
als je die 2 in orde kan brengen, zullen ze zelfs komen racen in uwen hof
|
|||
|
|||
Quote:
Quote:
Aangezien "Mr. Dress for Less" na zijn zeer zware crash tijdens de Rally van Marokko niet meer zou rijden in 2006. (werd door hem zelf aangekondigd)
|
|||
|
|||
Mirco Schultis will compete at the 24h Bahrain Race!
He is fit again and his Panoz is prepared for 24h Races (Silverstone/Bahrain). His first race after the hard crash was the SCC Race @ Most. Now he is looking forward for endurance races. |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
Mr. Bube told me that the Panoz has a few problem's so the wil entering their Marcos Mantis... or do you have more up-to date info about Schultis? |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|