![]() |
|
|
|||
|
|||
Mijn album op http://www.vectra-c.be/Wervik2007/index.html
|
|
||||
|
||||
Quote:
Jammer natuurlijk. Heb nog geen weet van schade...
|
||||
|
||||
Ik heb hem zien staan op de aanhangwagen in het servicepark. Veel schade heb ik niet direct gezien. Een van de mecaniciens zei dat ie door die klapband in de gracht gegaan was en er uit getrokken moest worden. De wagen weegt 1300 kilo en het was niet mogelijk om hem eruit te duwen tijdens de race.
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Mijn foto's staan online op mijn website !!!
|
|
||||
|
||||
Schade viel inderdaad mee:
![]() Ze starten waarschijnlijk in Oostrozebeke... Trouwens, veel leuke namen daar hoor (oa Princen, Droogmans, Saelens, Debackere, Hosten, ...) Ik open nog wel een topic als niemand me voor is... ![]() ![]() (foto's komen van de site van Filip zelf)
|
|||
|
|||
Het zou mooi zijn moest Filip rijden in Oostrozebeke, zou een goeie test zijn voor Ieper aangezien hij maar zeer weinig heeft gereden in Wervik.
Schade valt idd zeer goed mee , enkel wat verf misschien die eraf is en misschien een klein beetje carrosserieschade. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|