![]() |
|
|
||||
|
||||
Betaald! (Met alle plezier trouwens)
€15 voor een jaar amusement, grappen en grollen, lachen, ... en toch serieuze dinges doen. Een avondje Geert Hoste vervalt erbij ....
|
||||
|
||||
Ik had gehoopt om weer als vanouds m'n brijdage te betalen tijdens een modelbouwmeeting, maar mijn bouwwerken op schaal 1/1 blijven maar aanslepen (en tijd en energie vreten), dat ik nu ook maar eens gewoon z.s.m. zal overschrijven.
Die lidkaart hoeft niet per sé opgestuurd te worden, die zal ik zo nog wel eens krijgen (tenzij jullie nu opeens alsnog gaan vragen om ze ergens voor te leggen ![]() Jimbo.
|
||||
|
||||
Voila zie mijn bijdrage is ook weeral in orde voor 2008
![]() |
|
||||
|
||||
Mijn lidgeld is betaald !
![]() |
|
||||
|
||||
Het mijne ook natuurlijk.
|
|
||||
|
||||
Voila, eindelijk tijd gevonden om al men klein geld samen te rapen en te storten op de Depaddock rekening...
![]() |
|
||||
|
||||
Penningmeester Raceboy, ik loop zometeen even bij je langs
![]() ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Voilà sé, mijn bijdrage voor 2008 is ook geleverd.
|
|
||||
|
||||
En ook de NV jan en zoon doen een duit in het zakje
|
|
|||
|
|||
't mijne komt er ook aan.