![]() |
|
|
||||
|
||||
Voor wie het nog leest, ik verzoek iedereen om tussen 1200 en 1230 aanwezig te zijn, er is geen speling mogelijk!!!
Ik hoop dat iedereen een mooi weekend kan beleven met deze kaarten, voor de mensen die morgen aanwezig zal ik een tipje van de sluier oplichten ![]() ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() We zijn benieuwd.... ![]() |
|
||||
|
||||
Mark, bedankt voor de kaarten, we hebben ervan genoten !!!
|
|
||||
|
||||
Ik heb je nergens gevonden. :s
|
|
||||
|
||||
Je weet toch waar parking 69 is? Mark en ik hebben er zelfs 3 kwartier gestaan.
Andere mensen hebben ons toch weten te vinden, dus we hadden ons niet verstopt ![]() |
|
||||
|
||||
zolder kleurt oranje
Zo een oranje mannetje kon je moeilijk naast kijken...
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Nogmaals dank voor de kaarten!
![]() |
|
||||
|
||||
Hey Mark,
Bedankt voor de kaarten. Het waren 2 gezellige dagen. @Iceman, je hebt rondgereden op Parking 69 terwijl Mark kaarten stond uit te delen. Raar dat je Mark niet gezien hebt, want hij was vanaf de andere kant van Parking 69 al zichtbaar. |
|
|||
|
|||
Mark, wanneer kunnen wij smullen van de "full details story".....
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Ergens in de loop van de volgende week, afgelopen week was een beetje druk in de avonduren en nu heb ik weekend ![]() ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Even een kleine profielschets van mezelf: 33 jaar, geen belangen in de autosport, geen verbintenissen in de autosport. Eerlijk en open in de communicatie, vrijwilliger voor de RACB, vrijwilliger voor vzw De Paddock en ben vooral mezelf!
![]() Op de woensdag voor de Belgian Race Kick-Off kreeg ik na een lange en leerzame cursusdag een telefoontje van een relatie die ik al een tijdje niet meer had gesproken. Door omstandigheden had hij nog een paar honderd vrijkaarten over. Zonde om zoiets in de vuilbak te gooien, dacht hij. Ik kon hem geen ongelijk geven ![]() Zoals u ziet, geen enkel winstoogmerk te bespeuren ![]() Na weer een lange cursusdag op donderdag controleerde ik even in het hotel mijn privé-mail. Sju, een mailtje van een Belgische vzw-onderneming! Een op dat moment voor mij onbekende persoon (management nivo) ging mij verbieden om deze vrijkaarten te verdelen. De beste man stelde zich niet voor en vroeg niet eens naar de herkomst van deze kaarten. Van dergelijke mails word ik niet warm of koud, daar moet ik om glimlachen. Je moet wel erg veel boter op je hoofd hebben om te denken dat ik aan een dergelijk mailtje gehoor geef. Er stond niet eens een motivatie waarom dit verboden was. Nogmaals, gratis verkregen vrijkaarten op de openbare weg gratis verdelen……….je hoeft geen rechten gestudeerd te hebben om te snappen dat dit nooit strafrechtelijk vervolgd kan worden. Mijn ploegoverste had inmiddels ook al een telefoontje ontvangen van een niet nader te noemen persoon die zowel voor de RACB als voor een Belgische vzw-onderneming actief is: “Hey, waar is die Hollander nu weer mee bezig? Hoe komt hij aan die kaarten?” Mmmmmm, dit gaat nog leuk worden dacht ik zo…….en ja dat werd het ook ![]() Via een omzwerving kreeg ik dan het mobiele nummer van de persoon, die een managementfunctie vervuld bij een Belgische onderneming-vzw, in mijn handen. I.p.v. een onbeschoft mailtje van zijn kant dan maar een net telefoontje van mijn kant ![]() ![]() Tevens kreeg ik het verwijt dat ik als vrijwilliger van een Belgische vzw-onderneming een dubbelrol vervulde en weinig respect/loyaliteit toonde t.o.v. de rest van de vrijwilligers en t.o.v. de desbetreffende Belgische vzw-onderneming. Pech dat de beste man niet precies wist wie ik was, ik ben voor hun nog nooit vrijwilliger geweest en ben dat zeer zeker ook niet van plan. Ben nog altijd actief voor de NKBK/RACB en in mijn pauze van 1200 tot 1300 op zaterdag mag ik nog altijd doen wat ik wil ![]() Tijdens het gesprek kreeg hij natuurlijk op al zijn pijnpunten een verweer (plus voorbeelden) van mijn kant en uiteraard geen antwoord op een aantal prangende vragen. Van zijn verhaal bleef niet veel over. Later op de avond ontving ik nog een mailtje van de beste man, van een verbod was geen sprake meer, maar het gratis verdelen van de gratis kaarten moest op 1 KM van de eerder voorgestelde plaats gebeuren. Pffffff, daar word ik zo moe van. Eerst hard schreeuwen en dreigen………en dan afzwakken. Ja, val ff dood neer! Mailtje de deur uit met enkele voorbeelden zoals we in het verleden vaker dergelijke acties hebben gedaan, met goedvinden van diezelfde Belgische vzw-onderneming! Tevens een ultimatum gesteld dat ik voor die vrijdag 1700 uur een antwoord wilde hebben op mijn voorstel (het verdelen van de gratis kaarten bij Parking 69). Hoe dan ook, ik wil nooit in overtreding zijn met de wet of de lokaal geldende regels! Ik voel er weinig voor om een strafblad te krijgen voor het verrichten van activiteiten van vzw De Paddock. En jawel, ruim op tijd kreeg ik een antwoord van een collega van de eerder omschreven manager. Het gratis verdelen van de gratis kaarten was akkoord bevonden (alsof ik daar toestemming voor moet vragen) op het door mij voorgestelde alternatief. Maar!!! ……….het moet wel in overeenstemming zijn met het politiereglement voor speciale evenementen in het genoemde gebied. Oei, daar kan ik slecht tegen. Zo tussen de regels door nog even dreigen. Wees dan een vent en bel me op! Geen probleem, gaan we toch uitzoeken wat er nu in dat politiereglement staat! Uiteindelijk blijkt er niets in dat reglement te staan wat mijn volstrekt legale actie in de weg kan staan. Wonderwel kende de lokale politie wel opeens mijn naam ![]() En dus, met wat horten en stoten in de voorbereiding hebben we op zaterdag onze gratis kaarten gratis kunnen uitdelen aan de lezers van dit forum ![]() Hoe een volstrekt onschuldige actie van mijn kant er toe heeft geleid dat ik een bijzonder nare smaak heb overgehouden aan de heersende (bedenkelijke) mentaliteit/instelling van een Belgische vzw-onderneming. Jammer, was nergens voor nodig geweest als de bewuste manager zich niet had laten leiden door een foutief mailtje van een Paddocker. Met betrekking tot het mailtje van die Paddocker aan een Belgische onderneming-vzw, het originele exemplaar is mijn bezit. Zoiets zegt heel erg veel over de instelling/intellect van de bewuste persoon. Jammer, dat mensen zo reageren op volstrekt legale acties. Met vriendelijke groet, Mark PS1: Vrijkaarten zijn altijd op een bepaalde manier betaald, dus ook deze kaarten. Kreten als omzetverlies slaan nergens op. Of moet ik hieruit de conclusie trekken dat vrijkaarten niet voor iedereen bestemd zijn? Mocht dat het geval zijn dan ga ik alsnog melding maken van discriminatie tegen Jan met de korte achternaam die als gewone bezoeker geen gebruik mag maken van vrijkaarten. PS2: Het bedrag voor de kaarten was zeer laag, net zoals voor alle andere autosportwedstrijden in België, uitgezonderd F1. Neemt niet weg dat elke € die je niet hoeft uit te geven ergens anders aan kan worden uitgegeven
|
||||
|
||||
Mooi (pittig)verslag Mark.
Waar sommige mensen zich toch mee bezig houden he. Man man man miserie ! |
|
||||
|
||||
Dan wilt ne mens als eens iets doen voor de medemens.
|
|
|||
|
|||
Quote:
Na je verhaal blijkt voor de buitenwereld dat jij volledig na de letter en geest van de wet en het gezond verstand hebt gehandeld. Maar ik wens hiet nog een verduidelijking aan toe te voegen. De hoofdingang bij de meeste bekend als de tunnel (maar sedert enige tijd genoemd GATE 1), is ook een verkoopspost gevestigd voor de aankoop van tickets voor het evenement. Gratis verdelen van kaarten voor een verkoopspost lijkt mij toch een niet gangbare situatie. Ik persoonlijk denk, als je dit zou doen voor de kassa van bv pukkelpop dat ze je dan snel zullen bedanken op een of andere manier (dewelke laat ik even in het midden). Dit even ter vervollidiging van jou verhaal.
|
|||
|
|||
Dit noemt in het geval van Mark sociaal zijn voor de medemens, slechts een klein percentage zou dit doen.
Wanneer ik destijds jaarbeurzen of andere beurzen ging bezoeken was de kans altijd groot dat ik kaarten gratis bekwam of zelf kon uitdelen... de glimlach en de dankbaarheid van bepaalde mensen gold als extra. Laatstleden was ik in Gent en wilde gebruik maken van de betaalde parking, ik ging naar de automaat om mijn ticket en er komt een (allochtone...) vrouw van 20 meter verder afgelopen met haar parkingticket waar er nog ruim 45' parking aan verbonden was. "aub mijnheer neem maar want ik rij weg en 't zou zonde zijn van dit ticket" Dus.... moest elkeen van ons een beetje meer sociaal zijn, 't zou wat gezelliger worden op deze aardkluit. ![]() Groeten Luc Vdc
|
|