![]() |
|
|
View Poll Results: Wie wordt kampioen | |||
Club Brugge |
![]() ![]() ![]() ![]() |
6 | 37.50% |
Anderlecht |
3 | 18.75% |
KRC Genk |
5 | 31.25% |
Standard Luik |
2 | 12.50% |
Voters: 16. You may not vote on this poll |
![]() |
|
Thread Tools | Rate Thread |
|
||||
|
||||
Genk wordt kampioen, maar wat mij betreft mag deze thread ook gesloten worden. het is tenslotte een autosport-forum, en er zijn meer dan genoeg voetbalfora waar de voetbalfans hun zeg kwijt kunnen.
|
|
||||
|
||||
euhm, het is hier tenslotte ook nog een sportforum. Moest het hier enkel een autosportforum zijn konden we
1) Modelbouwforum 2)Informaticaforum 3)Babesforum (!) 4)Communityforum 5)Gamesforum sluiten. Ik kan soms gewoon nog genieten van de sport voetbal. Onder sport versta ik zoiets als 'fysieke inspanningen leveren om een bepaald resultaat te behalen'. Lijkt me dan toch dat voetbal daarbij hoort, net als autosport. En volgens mij uitte Werner gewoon z'n afkeer van voetbal en wou hij ff ironisch de thread doorverwijzen naar het spellekesforum. ...
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
tis precies den tijd van ironie, met dien 1302 ook al
![]()
|
||||
|
||||
Awel, gezien de matige tot niet-bestaande interesse voor het modelbouw-forum, wil ik gerust die versterving doen als we daarmee die andere "niet-autosport-related" threads ook zouden kwijtspelen. Ik ben voor KISS : keep it stupid simple.
|
|
||||
|
||||
how mensjes ... eventjes braaf zijn ...
we zijn allemaal autosport-freaks. Ik ben een enorme formule1-fan, en kan gerust ook van andere autosporten genieten. Er is echter nog meer dan autosport in mijn leven ... en als er nog mensen dezelfde interesses hebben is het leuk om daarover te kunnen discussiëren. De hoofdzaak zal altijd autosport blijven, maar we gaan wel erg bekrompen worden als onze blik beperken tot enkel en alleen autosport. Voor de rest nog hetvolgende. Ben je niet geïnteresseerd in het sport-forum, lees het dan ook niet, dan heb je er ook geen last van. Ik ben persoonlijk niet echt geïnteresseerd in modelbouw en quiz'en kan me maar beperkt boeien. Daarmee dat ik het ook niet erg vaak lees, ik heb er dan ook geen last van. Ik kan me er echter wel bij neerleggen dat mensen hier wel in geïnteresseerd zijn. Als je niet geïnteresseerd bent, lees het dan ook niet. Dat we geen apart voetbal-forum maken kan ik best volgen .... maar alle sporten tesamen moet toch kunnen me dunkt. airco
![]() Last edited by airco; 04-03-2002 at 23:30. |
|
||||
|
||||
Tja, dat is niet mijn mening. Ik vind dat er genoeg voetbal-fora en aanverwanten zijn en een forum zoals het onze is eerder uniek. Maar aangezien ik alleen sta met die mening zal ik er verder mijn bakkes over houden
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Drank en vrouwen ![]()
|
||||
|
||||
vwalla, voor da laatste hebben we het babesforum... Zal voor da eerste is bekijken wa we kunnen doen zene.
airco
|
||||
|
||||
Ik heb Standard aangeduid, maar ik vrees dat het bij de vote wel altijd op 1 zal blijven staan zekers?
|
||||
|
||||
Het zal toch nog spannend worden, nadat Genk woensdag 1-1 gelijk speelde tegen Anderlecht, haalde het vanavond afgetekend met 1-5 cijfers bij Lommel SK, wat toch altijd bekend staat als een moeilijke verplaatsing.
Anderlecht geraakte op Charleroi niet verder dan een 1-1 gelijkspel. Brugge komt morgenavond pas in actie in en tegen Aalst. |
|
||||
|
||||
Tzal wel Genk worre. Ge zult wel zien. Ze staan op kop voort moment.
|
|
||||
|
||||
Bwa is nog 6 matchen he ... en 2 punten is niks. 1 Keer gelijk spelen en Brugge gaat met de titel lopen (meer gewonnen matchen). Ok Club Brugge doet nu een slechte zaak, maar ook Genk zal nog punten laten liggen zene ...
airco
|
||||
|
||||
Beide ploegen hebben nog enkele zware verplaatsingen in het verschiet, nl zowel Genk als Brugge moeten nog uit spelen tegen Standard en St Truiden, wat toch nooit makkelijke wedstrijden zijn. Ook krijgen beide ploegen bekerfinalist Exelsior Moeskroen (met een schitterende Mbo Mpenza) op bezoek.
Toch blijf ik gokken op Genk dat dit weekend ondanks een mindere 2de helft toch voor de 24ste wedstrijd op rij ongeslagen bleef. Ook de schitterende thuisreputatie speelt in het voordeel, aangezien Brugge al 4x dit seizoen onderuit ging in eigen huis is dat niet goed voor een titelkandidaat. Ik vond het Bruggse spel de laatste weken ronduit zwak en ze zullen zich serieus moeten herpakken willen ze de dubbel pakken, want op dit moment zie ik ze en de titel en de bekerfinale verliezen. Greetz Barry |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|